Ensamma hästar

Inlägg #1: Postat: 2006-09-13 10:45:00
kjellekborg
Jag undrar vilka regler som gäler i andra länder. har inte EU regler?
Inlägg #2: Postat: 2006-09-13 10:47:00
kjellekborg
Kan hästar reagera som vi människor? Om jag vore häst skulle jag inte vilja gå i en hage med häst 2 om jag inte gillar häst 2. Bättre då att beta ensam och sitta och fundera som tjuren Ferdinand.
Inlägg #3: Postat: 2006-09-13 17:03:00
Mats TCM
Delar helt din uppfattning Sunny!

Jag vill komplettera med det du skriver. jag oroar mig oxå för ensamma gamsla o sjuka men oxå för en annan grupp nämligen alla ensamma lite yngre personer som lever under vidriga omständigheter och som är en grupp som jag själv tillhör. Jag är själv ett paria. Delvis därför kommer jag att avsluta mitt liv i vinter.
Inlägg #4: Postat: 2006-09-13 17:08:00
Sunny
Mats: Så sant! Man behöver sannerligen inte vara varken sjuk eller gammal för att hamna utnaför samhället o bli paria.Jag o alla andra barnhemsungar mina syskon inclusive var parias från den dag vi togs från förlossningssalen till det första spädbarnshemmet! Ensammare uppväxt än som helt isolerat barnhems o fosterbarn kan jag inte föreställa mig.
Inlägg #5: Postat: 2006-09-13 17:13:00
Sunny
Allt som andra tog naturligt :Föräldar,syskon,släkt som i sin tur ledde till barndomskamater o skolkamrater man får inga vänner när man är "horunge" o fosterunge i konstiga kläder o flyttas runt hela tiden.
Jag tror inte att vi som startat livet så någonsin blir det andra kallar "normala."
Vi lever med ett svart hål i hjärtat!
Inlägg #6: Postat: 2006-09-13 17:28:00
Elina
Sunny: så tragiskt. Själv har jag mött flertal fosterhemsplacerade barn med bra uppväxt och bra liv därefter i mitt arbete som socialsekreterare. Barnenfick en ersättningsfamilj när deras egna inte var tillräckligt goda föräldrar.
Och - vad är normalt?
Inlägg #7: Postat: 2006-09-13 17:33:00
Sunny
Elina:Jo man kan ha sagolik tur! En av mina systrar hade det. Men även hos henne finns den där känslan att vara udda:inte helt godkänd. Men hennes fosterpappa var fantastisk!
Annars har jag ju fått ett underbart liv som vuxen så jag klagar inte: Bara inser att det tomma hålet är en del av mig själv. O att det numera inte är farligt.
Inlägg #8: Postat: 2006-09-13 17:43:00
Mats TCM
4-5 Definitivt! Att vara ett paria är gräsligt! Nej, det här måste avslutas. Jag kan nog med 90 säga att jag tänker att avsluta allt i vinter, det mesta tyder på det. Jag vet en person som har en Magnum 357:a även om jag helt klart föredrar barbiturater. Jag skriver detta helt öppet på Sourze för jag är helt övertygad om att ingen jag känner läser detta. Absolut ingen jag känner.
Inlägg #9: Postat: 2006-09-13 17:46:00
Mats TCM
Jag kan ingenting. Jag är inte sexig heller i detta patologiskt sex o utseendefixerade samhälle. Varför måste man vara sexig? Som sagt ingen i min bekantskapskrets läser detta så jag är öppen o ärlig.

Jag kommer inte dö ensam.
Inlägg #10: Postat: 2006-09-13 18:01:00
Sunny
Mats. Sexig äri ngenting man ÄR utan blir det av någonting man GÖR!
Det hjälper inte att se ut som en sexdröm ifall du sedan i ditt sex är mekanisk,kall eller begränsad.
Saknar empati o hängivenhet.
Inlägg #11: Postat: 2006-09-13 18:15:00
Mats TCM
10 När får jag N****?
Inlägg #12: Postat: 2006-09-13 18:17:00
Mats TCM
10 Vad jag menar är att samhället är på dekis när många människors största bekymmer är att de har samma kläder på sig två dagar i sträck? So what? Jag kan t.o.m ha samma kläder på mig tre dagar i sträck. Sådant bekommer mig inte. Det finns värre saker att bekymra sig om.
Laddar...