Inlägg #1: Postat: 2006-09-08 13:41:00
|
Janne B |
Frågan är om man ska kalla detta för Folkpartiets tilltag eller två FP anställdas påhitt. Fortfarande finns inga åtalade,bara misstänkta. De andra partiledningarna har säkert heller inte beordrat fuffens. Men gjort för lite coll på medarbetarna.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2006-09-08 13:48:00
|
Leif-Arne |
Egentligen är väl inte intrånget det mest graverande. Däremot LL sätt att Narras, enligt uppgift så ljög han till GP om hur mycket han visste när han ringde upp för att beklaga. Förutom TV lögnen. Att Björklund och Rochas, trott att den information de fått angående sossarna utspel, kommit fram legitimt är naivt att tro.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2006-09-08 13:50:00
|
Leif-Arne |
Det graverande är egentligen inte att en stollig streber i Luf hackat SAP net, det som är illa illa är att erfarna politiker ljuger och fuskar, Björklung och Rochas.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2006-09-08 13:51:00
|
Per W |
1:/Partisekreteraren och presschefen skulle jag nog kalla frontfigurer för Folkpartiet, knappast två "anställda". "Påhittet" är nog känt av många inom fp.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2006-09-08 13:55:00
|
Janne B |
Moderpartierna borde vara kroniskt misstänksamma mot sina ungdomsförbund som så många ggr under årens lopp hittat på dårskaper. Gamla FPU planerade kring 1970 att dela ut "Plastjesusar" på KDS valmöten för att liksom genera KDS. Men då blev det ett jäkla liv på FP kansliet i Sthlm.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2006-09-08 13:58:00
|
Janne B |
För en del år sedan började det cirkulera riktigt snygga hundralappar i kassan på en studentkår. Som var kopierade på stans finaste kopiator som stod på Partiets exp snett över gatan. Polisen hade ingen svårighet att spåra detta...
|
|
Inlägg #7: Postat: 2006-09-08 14:05:00
|
Janne B |
4 Per W/ Medger att du har mer rätt i första meningen.Dessa två borde ha utgjort spärr mot själva hackaren som jobbade åt LU, som jag fattat det. // Många inom FP? Hur många är det? Fem eller femhundra? Jag anser att det var få fram till i söndags...Men det har ju också sagt att nätet angripts av hundratal andra "utifrån" liksom Expressen...
|
|