|
Inlägg #1: Postat: 2006-09-07 16:37:00
|
|
stålis |
Men nu är den tillbaka igen, inte på den prominenta framsida där den hör hemma, utan lite baktill s a s.
Såg jag fel eller reagerade ngn på mitt förra inlägg?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2006-09-07 16:37:00
|
|
stålis |
Att jag alls hittade den förra gången var via sökfunktionen.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2006-09-07 22:54:00
|
|
Stig |
Bra fråga. Min artikel har ju givit en het debatt och haft många läsare. Den borde ha stått på första sidan ,mer synlig. Kan inte tro att Sourze placerar artiklar efter annan regel än mest lästa och mest kommenterade. Skulle man gömma undan artikel är det allvarligt. Hpoppas red svarar !!!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2006-09-07 22:57:00
|
|
GunnarL |
3/ Jag tycker generellt att artiklar med stort uppmärksamhetsvärde och massor av kommentarer försvinner ut i det blå alltför snabbt, medan artiklar utan några som helst reaktioner får stå kvar hur länge som helst! Schlyter är förmodligen väldigt PK!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2006-09-07 23:11:00
|
|
Janne B |
Redaktör Schlyter läser inte allt som trycks här, framförallt inte alla kommentarer. Han har många arbetsuppgifter utöver att vara redaktör som jag fattat det. Så frågor ska nog mailas i Schylters namn. Jag har alltid fått svar och sänder ibland små hurra-rop.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2006-09-07 23:17:00
|
|
GunnarL |
5/ Nej, förlåt! Det var en förhastad kritik! Han har säkert häcken fullt med annat!
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2006-09-07 23:28:00
|
|
Janne B |
Det finns ju några fullt lega knep att aktualisera en artikel igen. Man letar reda på den under författarnamnet. Så går man in och gör en kommentar och ställer frågor till andra! Man får inga nya stjärnor på det sättet men visst fångar man uppmärksamheten på nytt. Detta kan inte vara fusk!.
|
| |