Fp-skandalens lägliga avslöjande

Inlägg #1: Postat: 2006-09-07 13:10:00
AlfVerner
Det är FULLSTÄNDIGT SJÄLVKLART att sossarnas valstrateger samlat på sig ett antal indignationsess i rockärmen att sjösätta vid lämpliga tillfällen, vi har fått en innehållslöst taktikspel som bara handlar om makten á lá USA.
Inlägg #2: Postat: 2006-09-07 13:13:00
AlfVerner
Vi har under Göran Perssons totala vanstyre sett en överflyttning av resurser från offentlig till privat konsumtion som saknar motstycke i modern historia. Hela inflationsmålet bärs upp av slavarbetare från bortre Asien, Kina, samtidigt som den politiskt infantila 40-talsgenerationen blir miljonärer på sitt boende.
Inlägg #3: Postat: 2006-09-07 13:18:00
AlfVerner
Jag förstår att sossarna hellre äter upp Lejonborg på en total skitfråga istället för att stå till svars för sina svinerier. Det är min absoluta förhoppning att Göran Persson rasar till marken som en Sadamstaty, den skada han gjort landet har in riktning mot inbördeskrig.
Inlägg #4: Postat: 2006-09-07 13:22:00
AlfVerner
Var det Lars Danielsson han hette, den notoriske lögnaren om Tsunamin...Var inte han Sosse?? Eller Björn Rosengren som fick 10 miljoner i lön, nyligen avgången som näringsminister och med full insyn i Telia? Och är det inte så att Göran Persson springer omkring och viger kompisar utan att egentligen ha mandatet och med sitt andra namn som täckmantel?
Inlägg #5: Postat: 2006-09-07 13:23:00
AlfVerner
Och hur många liter sprit ska destilleras i de svaneska kropparna för att försörja Anitra Stens 25 miljoiner i pension? Och vilka dynamiska effekter får det på sjukvården, vilket naturligtvis ytterligare ska läggas på vår kostnad för henne etc etc.?
Inlägg #6: Postat: 2006-09-07 13:31:00
Leif-Arne
3 "den skada han gjort landet har in riktning mot inbördeskrig." Du skulle må då.. med en liten världsrevolution som efterrätt. Men sällan pinkar trähästar... du får fortsätta dina konspriartionsteorier varför du är så ensam därute på vänsterkanten.
Inlägg #7: Postat: 2006-09-07 14:15:00
Lars Nilsson
Vadå ensam om konspirationsteorier från vänsterkanten? Läs PG:s artikel "Vem skall man tro på?"
Inlägg #8: Postat: 2006-09-07 14:57:00
Jan E
2-3/ Men Alf, ditt parti både har regerat och vill fortsätta regera ihop med GP, dessutom i ännu fastare former. Alltså är dina partikamrater både delaktiga i och medskyldiga till nedmonteringen av det offentliga Sverige. Vad gör du åt det? Skiter i det parlamentariska och startar en gerillarörelse?
Inlägg #9: Postat: 2006-09-08 07:53:00
AlfVerner
8>Korrekt, men det är inte mitt parti längre. JAG startar ingenting. Jag läser spelet och ser resultatet av det tredjedelssamhälle som sosseriet har accelererat. Till alla, försök någon djävla gång att se strukturerna och vart dom politiska besluten landar generellt.
Inlägg #10: Postat: 2006-09-08 07:56:00
AlfVerner
6> Må då??? Jag är för fan själv mångmiljonär som ett resultat av en sinnessjuk politik. Det brutalare kriminella våldet kommer att åtföljas av ideologisk tändvätska.
Laddar...