|
Inlägg #1: Postat: 2006-08-29 20:16:00
|
|
Lars Bred |
Det enda sättet att komma tillrätta med den dåliga supporterkulturen är att de skötsamma visar sitt missnöje med huliganerna. Som fotbollsälskare är det förjävligt att bevittna vad som hände under Hammarby-Dif.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2006-08-29 20:18:00
|
|
Lars Bred |
Både jag och min sambo njöt i fulla drag när Kentas ”Jag har väntat så länge på just denna dag”spelades och publiken sjöng med. man fick ståpäls. Sen förstörs allting av icke fotbollsintresserade. Fy fan!
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2006-08-29 22:03:00
|
|
GunnarL |
Du skriver som vanligt bra Olle! Jag såg eländet på Canal och blev naturligtvis både ledsen och förbannad! Din artikel förtjänar betydligt bättre kommentarer än dem från CMO och Calle Z! Men vad kan man förvänta sig? Jag håller med Lars Bred när han säger att de verkliga supportrarna måste ta ett tydligt - kanske t.o.m. fysiskt avstånd - från de här idioterna. Och med "fysiskt avstånd" menar jag helt enkelt att man skall ge dem på käften!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2006-08-30 03:18:00
|
|
Clam |
Uppmärksamhet ger en kick. Ett enkelt sätt att få det är att göra sig till en plåga för andra. Har man en gång lyckats blir det lätt att man fortsätter. Behandla hulliganism som ett missbrukarbeteende. Inrätta Anonyma Antipatiker och gärna någon form av tvångsvård för de ovilliga.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2006-08-30 10:24:00
|
|
CimEfraimsson |
Tyckte det var en relativt intetsägande artikel. Man läser den och säger "jaha?" typ. Kanske beror på att jag är hammarbyare, men det tror jag inte. Lite tråkig läsning!
|
| |