Kan jag haft fel?

Inlägg #1: Postat: 2006-08-23 10:53:00
Janne B
De noriska skattefuskarna bland småföretagarna verklar vara få, för det är i vart fall få som fälls. Oerhört många "fusk" utreds men få går till domstol och ännu färre fälls. Så ser det i min lokalpress.Ära vara småföretagarna som ger miljoner arbetsplatser!
Inlägg #2: Postat: 2006-08-23 11:17:00
Lars Nilsson
Faktum är att jag aldrig varit, och är inte nu heller, är särskilt imponerad av borgarnas ev visioner. Däremot anser jag att man kan ställa högre krav på s, dels på grund dess storlek, dels genom det långa maktinnehavet, än vad man hittills presenterat om framtiden. Inte för att jag har delat tidigare visioner, men då fanns ändå en tanke om hur man såg på framtiden.
Inlägg #3: Postat: 2006-08-23 11:22:00
Lars Nilsson
Unto, som fick 1 ett personkryss, vid kommunlfullmäktigevalet i Vellinge för v i senaste valet ja han kom mycket riktigt inte in skäller på småföretagarna. Rätta mig om jag har fel Unto, men skrev inte Du en gång att Din egen fru var småföretagare?
Inlägg #4: Postat: 2006-08-23 12:31:00
Lars Nilsson
Men kanske inte alla småföretagare är "notoriska skattefuskare". Bara dom Unto inte känner.
Inlägg #5: Postat: 2006-08-23 13:51:00
Lars Nilsson
Unto har väl samma moral som sin ledare Ohly. Han hyrde för några år sedan en möblerad 2:a bostadsrätt med sjöutsikt i Stockholms innerstad av en privatperson för 7.400. Efter hyresperiodens utgång stämde Ohly uthyraren. Han ville bara betala 3.500kr. Dvs i stort bara avgiften på bostadsrätten. Inga räntor och annat. Till saken hör att en hyresrätt i samma område kostade över 6.000 kr.
Inlägg #6: Postat: 2006-08-23 13:56:00
Lars Nilsson
Därefter har Ohly själv gjort miljonklipp med bostadsrätter och naturligtvis satt sin dotter i friskola. Unto brukar ju spy galla över friskolor, som varande det mest ondsinta som skapats. Men om Ohly är vänsterpartisten Unto märkligt tystlåten.
Inlägg #7: Postat: 2006-08-23 14:44:00
Lars Nilsson
Dessutom är jag rätt övertygad om att Ohly kommer stå först i kön för att komma i åtnjutande av ett ev avdrag för hushållsnära tjänster. Allt under det att han förbannar alla andra som gör samma sak.
Inlägg #8: Postat: 2006-08-23 15:13:00
Unto S
När Lars Nilsson blir mållös börjar han med personangrepp, vilket jävla ältande om Ohly!
Inlägg #9: Postat: 2006-08-23 16:05:00
Lars Nilsson
8/ Personangrepp mot vem? Din fru?
Ältande om Ohly säger Unto, när jag talar om hans partiledare. Skäms Unto för sin ledare?
Laddar...