98 procent vill ha massinvandring

Showing page 2 of 2: 1  2
Inlägg #21: Postat: 2006-08-29 01:02:00
piabrooks
Och sjalvklart var det enda svar jag fick att jag skall skita i Sverige for att jag har mitt hus i USA. Vilken mentalitet! Omdu inte ar med dem ar du emot dem... Sorgligt.
Inlägg #22: Postat: 2006-08-29 02:10:00
CMO
piabrooks, att jämföra arbetskraftinvandringen till USA med sveriges "bidragstagarinvandring" är rätt fånigt.
Inlägg #23: Postat: 2006-08-29 06:42:00
Varjager
piabrooks, du är pinsam. Du började förolämpa de som inte hade samma åsikt som dig. Men återigen svarar du inte på frågerna. När du inte får den hyllningskör som du vill ha börjar du med person angrepp. Du är en ytterlighet i dagens Sverige. Du är en av dem som skapat stämningen att allt inte får talas om. Pinsamt, är ordet som förknippas med din sign.
Inlägg #24: Postat: 2006-08-29 07:14:00
grim
Munnen den ska sjunga å va gla..
Kommer du ihåg den visan från när du var liten PIA?
Du är väldigt duktig på att häva ut en massa okvädningsord.
Antar att du har missat släktfejderna med vild skottlossning i Malmö, gangsteruppgörelse av dina getthoboys i förorten, knivslagsmål med 100 inblandade från elfenbenskusten, gruppvåltäkterna och alla personrån riktade mot etniska svenskar.
Precis PIA..... allt på bara en vecka.
Stanna du i det förlovade landet för detta är på väg att gå åt helvete.
Inlägg #25: Postat: 2006-09-15 08:56:00
piabrooks
Men det ar val klart att jag har! Jag laser tre svenska dagstidningar och tva svenska tabloider pa natet varje dag. Det ar fasansfulla saker som sker. Vare sig du namner det du namnder eller omdet handlar om Umea-valdtaktsmannen. Fasthan var visst svensk... Hoppsan! I mitt omrade har nio mord skett den senaste manaden.Begangna av invandrade amerikanersaval sominfodda sadana.
Inlägg #26: Postat: 2006-09-15 08:59:00
piabrooks
Precis somi Sverige ar brott inte en fraga omvarifran du kommer utan under vilka omstandigheter du har lvet/ lever. Jag inser sjalvfallet att det ryms mycket vald i manniskor som varit i krig etc och att det kan vara komplicerat for det svenska samhallet att handskas med.Men vad jag vet finns det massor av infodda svenskar somaldrig gjort nagot annat
Inlägg #27: Postat: 2006-09-15 09:03:00
piabrooks
an kollat fotboll, plockat svamp vid stugknuten och jobbat pa ett ordentligt, tryggt jobb med fem veckors semester,men som TROTS det begar vedervardiga brott. Det finns INTE for manga manniskor i Sverige ett av varldens mest glesbefolkade lander.
Inlägg #28: Postat: 2006-09-15 09:04:00
piabrooks
Det saknas mod och arlighet att erkannaproblemen utan att kasta skit pa invandrare. Vaga saga att invandringen ar problematisk,men los den inte genom att stoppa den. Skapa ett samhalle dar folk mots,lar sig och pasa satt kan skapa situationer dar entreprenorskap och integration skapas.
Inlägg #29: Postat: 2006-09-23 09:11:00
Varjager
Det saknas mod och ärlighet från dig piabrooks att erkänna att vi det svenska folket skall vara tysta och låta den eliten du hänger dig till styra. Men som vi har sett så här i dagarna efter valet så börjar folkviljan gro. Varför anser du att Svenska folket skall drabbas av våldet som andra skapat? Vad är det som ger dig rätt att tvinga på detta på våra barn? Sluta kasta skit på Sverige och dess folk och håll dig overthere.
Inlägg #30: Postat: 2006-09-23 11:16:00
Janne B
Partiet som vill ha ordning och reda i Sverige har nu ställt till en väldig oreda i en rad fullmäktigeförsamlingar. Minst 20 personer som inte ställt upp för SD har ändå blivit invalda i dess namn. Media har en rad uppgifter om detta de senaste dygnen.
Inlägg #31: Postat: 2006-09-23 13:02:00
Varjager
Oredan kan bero på dina "liberala" och demokrati försvarande strom trupper.

Länk: smp.se

Media just nu bedriver en hetsjakt. Efter som SD har tagit så många mandat. Fasten media har försökt svartmåla allt som har med SD att göra. Vad säger du om det?
Inlägg #32: Postat: 2006-09-23 13:03:00
Varjager
Janne B vilken del av demokratin är det du inte gillar? Att SD har blivit inröstad av folket eller att folk får rösta på dem? Kanske hade varit bättre att förbjuda dem? Ta bort möjligheten för folk att göra sina röster hörda.
Inlägg #33: Postat: 2006-09-23 15:20:00
Janne B
Du har helt rätt. Det är på grund av liberala demokratiska lagar som SD kunnat ställa upp i ett val.I gengäld kan man som minimum kräva av ett parti inte ställer till total oreda! Så var dert!
Inlägg #34: Postat: 2006-10-04 12:38:00
piabrooks
svar t 28:Du kommer aldrig att bli en fullvardig debattor nar det enda dukan saga till mig ar att stanna "over there". Vilket vald har "andra" skapat? De som begar asyl i Sverige gor sa for att de ar UTSATTAfor vald. Lar dina barn att vara manskliga sa skall du se att de snart forkastar dig som asiktsmaskin.Jag ar FOR emot allas ratt att uttalal sig, sa fis pa du bara med dina bruna asikter. Stackars javel.
Inlägg #35: Postat: 2006-10-04 12:40:00
piabrooks
Jag ar svensk medborgare och vill Sveriges val. Om Du, varjager, inte trivs i det land dar du bor, ar det DU somborde flytta. Kebab or pizza, anyone?.
Inlägg #36: Postat: 2006-10-06 13:21:00
Varjager
piabrooks vilken värld lever du i? Du är en multikulti förespråkare som vill tvinga på andra dina åsikter. Du kan inte debatera då du är så fylld av hat mot det svenska och allt det står för. Synd är att du bara försöker med personliga påhopp, istället för att presentera fakta.
Men du lär dig nog ju äldre och mognare du blir.
Inlägg #37: Postat: 2006-10-06 13:32:00
Varjager
Du är svensk medborgare och vill Sveriges väl????? "- Troligtvis har bara 5-10 verkliga asylskäl" medger Barbro Holmberg i GP den 10/8-06. Så vad tycker du ger dig rätten att tvinga på oss betalningsbördan av din dröm? Borde inte folket få välja? Nej, för piabrooks och pkismen säger att vi inte får det. Du är pinsam och när dina barn växer upp kommer de kalla dig åsiktsfacist.
Inlägg #38: Postat: 2006-10-06 13:33:00
Varjager
Men glöm nu inte att föreslå att i en demokrati skall alla åsikter få höras. Så länge de är godkända av pianbrooks och hennes gelikar.
Showing page 2 of 2: 1  2
Laddar...