Inlägg #1: Postat: 2006-08-21 18:34:00
|
stålis |
År 2005 är det 48 procent som menar att det vore ett bra förslag att ta emot färre flyktingar, och en lägre andel än så får vi gå fem år tillbaka i tiden för att hitta.
Länk: svd.se
Hur man än tolkar dessa siffror, så visar de att Paul Nilsson antingen är en idiot eller en "falskmyntare". Uppenbarligen också en svenskhatare.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2006-08-21 18:37:00
|
stålis |
Var goda observera att varken Paul Nilsson, kommunisten Unto eller quisling-sossen Steno, till skillnad från mig, underbygger sina självgoda anklagelser med hänvisningar till diverse webbadresser. De skiter i fakta, till skillnad från mig!
|
|
Inlägg #3: Postat: 2006-08-21 18:42:00
|
Friskytten |
Med "fakta" menas väl i Sverige det som står i en utredning signerad Masoud Kamali?
|
|
Inlägg #4: Postat: 2006-08-21 18:59:00
|
stålis |
Dilsa Demirbag-Sten om f.d. boxaren Kamali:
"Svenska och internationellt baserade forskare har i brev till Sahlin påpekat brister i seriositeten i så väl hennes som Kamalis agerande. Hans slutsatser är inte falsifierbara . Hur man än vrider och vänder på argumenten har Kamali rätt. All kritik har avfärdats som uttryck för strukturell rasism. Det har visat sig vara en effektivt metod, vilket Borgs rapport beskriver.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2006-08-21 18:59:00
|
stålis |
Hur tänkte den dåvarande integrationsministern när hon tillsatte Kamali? Förmodligen agerade Sahlin i tron att hon skulle vara integrationsminister fram till valet. Kamalis arbete skulle ge Sahlin ett pr-material inför kommande val och stärka hennes position internt och bland invandrargrupperna. Utredningen blev ett politiskt redskap."
Länk: dn.se
|
|
Inlägg #6: Postat: 2006-08-21 18:59:00
|
stålis |
Hur tänkte den dåvarande integrationsministern när hon tillsatte Kamali? Förmodligen agerade Sahlin i tron att hon skulle vara integrationsminister fram till valet. Kamalis arbete skulle ge Sahlin ett pr-material inför kommande val och stärka hennes position internt och bland invandrargrupperna. Utredningen blev ett politiskt redskap."
Länk: dn.se
|
|
Inlägg #7: Postat: 2006-08-21 19:02:00
|
stålis |
Det typiska för sådana ärke-skitstövlar som Unto, Steno, Jonny Berg, etc. är att de till skillnad från mig inte anser sig behöva söka efter fakta el. bevis för sina teser, bara för att de står för maktens åsikter i den etniska, mångkulturella frågan.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2006-08-21 19:26:00
|
CMO |
stålis, Jag tror du läst Pauls artikel lite för snabbt. Han är SD:are eller möjligen ND:are och anser precis som du att de som är missnöjda med invandringspolitken bör rösta därefter...
|
|
Inlägg #9: Postat: 2006-08-21 23:58:00
|
Calle Z |
Tja.Stålis. Läs igen. Om han är det ena eller det andra? Det har jag ingen aning om? Men jag tror som CMO att du förhastade dig om hans text.
|
|
Inlägg #10: Postat: 2006-08-22 18:55:00
|
stålis |
8/ Bäste CMO, jag har insett det nu.
Jag är för hårt prövad, som humanistisk, underbar människa. Trodde Paul var Jonny Bergs lillebror. Förlåt, Paul. Min bror heter också Paul. Freudianskt?
|
|