Inlägg #1: Postat: 2006-08-19 11:25:00
|
Unto S |
Följande får bli en sista hälsning: ”USA-demokratin sprider sig i Afghanistan. Opiumskörden slår nya rekord, heroinet förädlad form av opium ger västerlänningar tillflykt från den påtvingade USA-demokratin. Natos chef i Afghanistan sa till BBC: ”I Afghanistan sätts våra styrkor in i strider som är hårdare och mer långdragna än i någon annan konflikt de senaste 50 åren.” Gud bless Amerika!
|
|
Inlägg #2: Postat: 2006-08-19 11:26:00
|
Unto S |
För ett par år sedan fick jag uppleva ett liknande stort ”NEJ” när beskedet kom att T.L Stjerna en liten kille från västerås me alldeles för stora brallor gick bort. Han skrev 239 artiklar och dikter på Sourze. Han är inte glömt och det blir inte Roger Lord heller.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2006-08-19 11:28:00
|
Unto S |
Så här börjar Roger Lords sista artikel 2 juni 2006 här på Sourze: ”Ondskans lakejer mördar igen.” rubrik ”Det kan inte finnas några militära motiv till att amerikanska soldater tränger in hos civila irakier och mördar kvinnor och barn. Motiven är uteslutande onda.” ingress. Och så här slutar artikeln: ”Enligt internationell lag kan George Walker Bush nu efterlysas för krigsförbrytelser. Det kanske är dags att gripa honom för transport till internationella domstolen i Haag?”
|
|
Inlägg #4: Postat: 2006-08-19 23:06:00
|
Sunny |
Unto:Jag saknar honom redan:
Han var någon jag alltid läste o liksom du har jag läst om hans sista artikel!
Jag vet nu att han dog som en lycklig man: Kanske det känns bra att trösta tanken med?
|
|