Inlägg #1: Postat: 2001-08-10 16:39:00
|
Chrille |
Otroligt klokt sagt! och det är inte ironiskt
|
|
Inlägg #2: Postat: 2001-08-10 17:09:00
|
Juanita |
Jag tror att det handlar om vart man står som människa. När jag var singel så hade jag kul, så var det bara. Jag rände runt på Spy Bar, Sophies, Riche osv. Jag var aldrig rädd för att jag inte skulle träffa någon som var allt jag ville ha, snygg, vältränad, smart, rolig osv. När jag såg den killen jag har träffat honom, Lou som föll in i min smak, då tog jag honom. Han har de gener som jag vill ha, hmm.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2001-08-10 21:52:00
|
John Jensen |
Jag hade tänkt kasta mig in i debatten men allt är nu redan sagt. Om vi bortser från dig så, varför säger de andra inte som det är. Livet är för jävligt och aldrig blir man nöjd.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2001-08-23 10:15:00
|
Christer W |
Mycket begåvat skrivet. Du är verkligen en talangfull människa. Insikter och reflektioner skrivet av en ung flicka, en tjej i startblocken till framtida tunga poster inom näringslivet eller politiken, insikter värda en äldre livserfarenhet. Men! Ett varningens ord:
Se upp med alla avundsjuka människor som kommer att avundas din person. Du kommer att väcka mångas komplex. Det är inte "tillåtet" att vara så snygg, intelligent och tjej som du är i dagens jantesverige. Kämpa på.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2001-08-23 15:22:00
|
ModestyH |
Baksidan, som oftast är en blandning av de båda, är ngt som allt för sällan tas fram i ljuset.
Men sammanhanget var så sant, så sant.
|
|