Grova sexövertramp mot barn på chattar

Inlägg #1: Postat: 2001-08-12 14:04:00
Stefan
Jag ska göra dig förvånad!!!

Jag har ärligt läst HELA artikeln och jag vet att det som står där är INTE trams. Beklagligt att folk inte kan se vad som är påväg att hända i det svenska samhället!!!
Inlägg #2: Postat: 2001-08-13 12:04:00
Emma
Tänk om alla kunde vara så otroligt engagerade i att försöka göra världen dräglig, även om det är på bristfälliga undersökningar som inte alls kanske stämmer så har han författaren gjort något iallafall. som jag tycker är alldeles beundransvärt. Och det får en att vakna upp litegrann också.
Inlägg #3: Postat: 2001-08-14 03:49:00
Maggie
Jag vet också, har ju själv gått in som lite flicka. Jag tror att alla vi vuxna måste gå in och ta vårt ansvar och få AB och andra sajter att ta sitt ansvar vad gäller barnchatt. Dom kan ha exempelvis en stående chattvärd där man vet att småbarn chattar med varandra, för den rätten måste vi ju ge dom.
Inlägg #4: Postat: 2001-08-15 17:44:00
alina
vad är det för ytterligare undersökningar som du tycker krävs? det är bara att gå in på chatten och se själv. inte behöver man göra några undersökningar för att se den verkligheten. att det är många som inte är dom som dom utger sig för, lyser igenom direkt. att äldre män tar kontakt med småflickor. det ser man direkt. att det delas ut telefonnummer. det vet man direkt. dom behöver men inte vänta länge på. allt stämmer. vad ifrågasätter du?
Inlägg #5: Postat: 2001-08-15 17:44:00
alina
vad är det för ytterligare undersökningar som du tycker krävs? det är bara att gå in på chatten och se själv. inte behöver man göra några undersökningar för att se den verkligheten. att det är många som inte är dom som dom utger sig för, lyser igenom direkt. att äldre män tar kontakt med småflickor. det ser man direkt. att det delas ut telefonnummer. det vet man direkt. dom behöver men inte vänta länge på. allt stämmer. vad ifrågasätter du?
Laddar...