Inlägg #1: Postat: 2006-08-09 10:03:00
|
stålis |
Men nu får jag alltså utstå risken att invandrare och svenskar i min omgivning tror att jag är nazist. För så stor är okunnigheten om SD. Men jag är hundraprocentigt antinazistisk. För att ta ett icke uttjatat ex.: de rashygienska morden på småbarn. Men det vimlar väl av okunniga människor här som inte ens känner till det! Suck!
|
|
Inlägg #2: Postat: 2006-08-09 10:05:00
|
stålis |
Dessa okunniga vet heller inget om hur befolkningsbilden snabbt förändras av den enorma massinvandringen till Europa inte minst från Mellanöstern. Och att det är ett av flera skäl till att man behöver en kraftigt minskad invandring.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2006-08-09 10:10:00
|
stålis |
Men naturligtvis proteströstar jag också emot perverteringen av demokratin och den fria debatten i det här samhället. Tag bara en sån grotesk lag som "hets mot folkgrupp", som tydligen inte gäller när man på arabiska uppmanar till mord på judar. Nej, lagen är bara till för att skrämma alla som vill minska invandringen från att använda alla sina argument, eftersom det oundvikligen leder in på diskussioner om religion, kultur och etnicitet.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2006-08-09 10:11:00
|
stålis |
För mina övriga argument se Nisse O:s tråd.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2006-08-09 10:20:00
|
Don Giovanni |
Tja, du har ju alltid Folkpartiet. De tycks ju jobba hårt på att bli ett "Venstre" för Sverige. Och ja, jag tror att du är antinazist, men är du så säker på partiet du tänker "proteströsta" på i den frågan?
|
|
Inlägg #6: Postat: 2006-08-09 10:42:00
|
PB |
|
|