Har den starkare alltid rätt?

Inlägg #1: Postat: 2006-08-06 11:17:00
Unto S
Och befolkningarna i USA och EU jublar! För helvete alla apartheidvänner! När de förtryckta försöker kämpa emot den israeliska diktaturen med sina fyrverkeripjäser och offrar sitt eget liv genom självmordsbomber då krossar diktaturlandet brutalt motståndaren med amerikanska vapen. Fy fan, kapitalism! Det finns ingen fred så länge israelerna bär sig åt som svin.
Inlägg #2: Postat: 2006-08-06 11:18:00
Unto S
Det enda som garanterar freden i mellanöstern är: ”FN har i resolution 194, från 11 december 1948, slagit fast rätten för de palestinska flyktingarna att återvända snarast möjligt, samt deras rätt till ekonomisk kompensation. Resolutionen har antagits i full enighet av samtliga världens länder förutom av USA och Israel.” I praktiken innebär resolutionen att staten Israel inte har rätt att existera eftersom de inte följer resolutionen.
Inlägg #3: Postat: 2006-08-06 11:20:00
Unto S
Det är inte bomber som skapar fred. Israel måste evakuera alla sina bosättningar som de har erövrat i strid mot folkrätten och lämna tillbaka de med vapenmakt erövrade områden till granländerna inkl Libanon.. De skall skicka alla bosättare, som har kommit till Palestina efter 1967, tillbaka till sina hemländer. FN måste enas om att inga religiösa stater får vara med i FN, judiska som islamistiska gäller även kristna och andra.
Inlägg #4: Postat: 2006-08-06 11:21:00
Unto S
Fy Fan, apartheidvänner, hur fan kan ni stödja Israels Naziliknande politik? Ni är samvetslösa jävla gansters. Och som er ”idol”, även Bush´s och Olmerts idol Adolf Hitler sa: ”Den starkare har alltid inför Gud och världen rätt att genomdriva sin vilja”. Ni tycks hålla med honom av hjärtans lust. Satans gangsters! … tusentals bomber faller över Libanon och Gaza – ni står där och flinar – fy fan!
Inlägg #5: Postat: 2006-08-06 11:39:00
Anna Drangel
Vem pratar du med? Jag tycker Israel reagerar med övervåld, men till skillnad från dig inte att dom är nazister. Dessutom antar jag efter din utläggning att du stödjer Hizbollahs attack.
Inlägg #6: Postat: 2006-08-06 13:51:00
Unto S
Nazister är dom inte, men USA/Israel har övertagit nazisternas roll som den mest brutala i världen just nu. Och därför får man likna dom med Nazityskland. För det andra, jag stöder inga beväpnade aktioner men jag anser att USA/Israels erövrings- och bosättningspolitik plus nekandet av palestinierna att återvända till sina hem är en tung orsak till våldet i Mellanöstern. Israel för en apartheidliknande politik. Situationen utnyttjas också av USA för att kunna kontrollera oljan.
Laddar...