Inlägg #1: Postat: 2006-08-01 19:09:00
|
Big M |
Jag är själv sjuk i lungsjukdomen Sarkoidos. Kanske frisknar jag till, kanske blir det min död. Trots att jag önskar alla människor lycka och hälsa så kändes det ändå skönt att läsa din text. Jag känner mig på något sätt mindre ensam i mina plågor. Tack!
|
|
Inlägg #2: Postat: 2006-08-01 19:11:00
|
Big M |
Jag är själv sjuk i lungsjukdomen Sarkoidos. Kanske frisknar jag till, kanske blir det min död. Trots att jag önskar alla människor lycka och hälsa så kändes det ändå skönt att läsa din text. Jag känner mig på något sätt mindre ensam i mina plågor. Tack!
|
|
Inlägg #3: Postat: 2006-08-01 19:11:00
|
Big M |
|
|
Inlägg #4: Postat: 2006-08-03 14:55:00
|
Arvid Fallström |
Hej, det var tråkigt att höra om din svåra sjukdom. Men bra att du känner dig hjälpt. Jag skrev den mycket för att jag själv saknade någon annans berättelse när jag blev sjuk. Och jag hoppas att den kan fungera som sådan, men alla reagerar ju olika också.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2006-08-04 00:18:00
|
Sunny |
Även som anhörig till någon mycket sjuk så tycker jag att man lär sig mycket av att lyssna på hur olika människor upplever detta!
|
|