|
Inlägg #1: Postat: 2006-07-18 16:48:00
|
|
Janne B |
Om det är en dröm....så låt mig drömma. Jag försöker avläsa stämningar och vindar! Jag är lika osäker som andra. Vilka partier har bäst svar på arbetslösheten, flyktingfrågan, befolkningspyramiden osv.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2006-07-18 17:34:00
|
|
Stig |
Kul ! Du kan säkert bli en av författarna till denna tänkta roman. Dina skriverier här på Sourze visar ju att du kan din politiska historia.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2006-07-18 17:39:00
|
|
Lars Nilsson |
Aldrig har ett val intresserat mig mindre än det i år. Här har vi att välja mellan olika varianter av socialdemokratisk politik vare sig man röstar på vänsterpartiet eller moderaterna. Börjar förstå de som inte röstar. Min fru har inte röstat på minst 15 år.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2006-07-18 18:09:00
|
|
RockOn1978 |
Så här är det; sossarna kommer förlora. Vet ni varför? Jo därför att Sossarna lämnat för mycket makt åt MP och V. Många traditionella sossar gillar inte flumpolitik. Jag röstade själv på sossarna senast men nu röstar jag på folkpartiet. Flummet har nått sin gräns och man måste se verkligheten som den är. Inte bara flumma iväg!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2006-07-20 15:22:00
|
|
steno |
Det intressantaste är det förljugna spelet. Löftena som aldrig kommer att infrias. Först valet, sedan moralen. Det är beprövade USA-metoder som använts
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2006-07-20 17:34:00
|
|
Stig |
Valromanen börjar så smått- en av frågorna som kommer att spela roll är säkert flickornas könsundersökning. Redan både toppen upp och botten i debatten.
|
| |