Inlägg #1: Postat: 2006-07-10 09:24:00
|
CimEfraimsson |
Nja.. Jag säger att en vacker kvinna alltid är en vacker kvinna ja. Men också att de kvinnor som reagerar så starkt över kampanjen tydligen är osäkra på sig själva, vilket är helt onödigt. Om man är säker i sig själv kan man ha vackra saker omkring sig utan att känna sig ful själv.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2006-07-10 10:16:00
|
perlindgr |
1: WORD! Det är EXAKT vad jag alltid har sagt. Det är inte reklammakarnas fel att folk mår dåligt av reklam. Om man mår dåligt av att se hud måste man gå till sig själv och försöka komma till rätta med sina problem.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2006-07-10 10:24:00
|
Janne B |
Jag kan försäkra att en mycket stor del av ett folk inte är stolta över sin hud, anser att de är vackra själva. Alla är inte födda med slät fin hud. Många som ändå sköter sig får fort dålig hud med för mkt fett osv. Många feta fulingar som jag, har lagt ner enorm energi på att komma tillrätta med problemet. Hemma och på "kuranstalter".
|
|
Inlägg #4: Postat: 2006-07-10 10:30:00
|
Janne B |
Gå ut på stan o stränderna och se på de lättklädda. Det är de sköna med idealvikt. Men hemma sitter någon miljon som mår så illa av sitt utseende att de inte ens vågar lätta på kläderna på sin egen balkong eller i sin trädgård. De vill inte "skrämma vanligt folk" som en granne sa förra året. Så njuta av sol och sommarvärme har blivit ett previlegium för de sköna. Sommaren kan vara ett fängelse för andra.
|
|