Låt henne få stryk i turkiskt fängelse!

Inlägg #1: Postat: 2006-06-29 17:20:00
Inger Olsson
Hinseberg... Hm... Kvinnor där skulle "ta väl hand om" en man som bjuder en naiv, blåögd tonåring på sprit i unkla syften. Många av dessa har just erfarenhet av att medelålders män har utnyttjat dem som unga, vilket har skadat dem för livet. Fast det är ju ett skitbrott när det väl kommer till kritan. Det går ju att tysta ner. Ingen hör ju vansinnets skrik och den tysta gråten.
Inlägg #2: Postat: 2006-06-29 17:26:00
Inger Olsson
I var och varannan artikel du skriver så berör du alla falskanmälningar som görs ang. våldtäkter. Logiskt sett: måste du ju DÅ ha en mycket stor kunskap i vad en äkta våldtäkt ÄR. Varför inte skriva en artikel om det, när du har analyserat så många fall som du vittnar om i dina artiklar? Varför inte tala om exakt hur en våldtäkt SKA se ut, HUR den genomförs och vidare exakt VILKA konsekvenser den får.
Inlägg #3: Postat: 2006-06-29 17:37:00
Billy Butt
Ja det bara visar att du inte riktigt hade koll på pressen. Storyn om den här tjejen fanns på löpsedeln och en stor uppslag mitt i Aftonbladet. Expressen körde storyn också ganska stort. Jag tror nog att du tittat i fel tidningar. Det blev stort!
Inlägg #4: Postat: 2006-06-29 17:38:00
Billy Butt
Svar 2: Nej jag tycker du ska skriva en artikel och jag lovar läsa den med stort intresse!
Inlägg #5: Postat: 2006-06-30 12:56:00
Inger Olsson
"Pressen?" Jag läser och lyssnar på nyheter med f a k t a u n d e r l a g. Dock bemödade jag mig att gå in på Expressens & Aftonbladets nätsajt under rubrik "nyheter" och då midsommarafton - som du skrev att den var publicerad - men fann ingen artikel. I alla fall "stort" kan det inte ha blivit när det inte ens fanns på textteve...?
Inlägg #6: Postat: 2006-06-30 12:58:00
Inger Olsson
B B: Det börjar bli patetiskt när du och Sunny talar om att ev. s k: "falskanmälningar om våldtäkter missgynnar de riktiga våldtäktsoffren". Ni påstår något som ni inte ens har argument - eller bevis - för. Dessutom: att bunta ihop våldtäktsoffer - som du och Sunny in facto gör - är däremot vanligt men desto mer beklagligt.
Svar 4 Tja, den artikel jag tänker skriva avser jag att citera bl a dig i. You´re welcome.
Laddar...