Inlägg #21: Postat: 2006-06-28 17:50:00
|
Billy Butt |
Lägg av Alf Verner - du har inte förstått budskapet i artikeln. Du bara surrar på med en massa saker som inte ens hör till debattenm som jag fört i artikeln.Ge dig nu!
|
|
Inlägg #22: Postat: 2006-06-28 17:58:00
|
Leif-Arne |
21 En reflektion i BB´s bruk av "metaforer", är att han med den stora erfarenhet han har av media och kommunikation inte bara "råkar" skiva något. BB vet helt säkert att det är avsändaren av ett budskap som har att tillse att budskapet uppfattas som det är tänkt. BB´råkar inte bara bli uppfattad som blodtörstig och hämdlysten, nog fanns det med i beräkningen.
|
|
Inlägg #23: Postat: 2006-06-28 22:54:00
|
Calle Z |
Stackars missförstådda skribent! Ingen har egentligen förstått budskapet i texten! Någon som har hört den förrut ifrån det hållet?..Totalt nedplockad och avklädd av AlfV. Med all rätt. Klart att det svider!
|
|
Inlägg #24: Postat: 2006-06-29 02:04:00
|
piabrooks |
Namen, horninini! Ni maste ju FATTA BUDSKAPET! Sa javla barnsligt, BB sager alltid att folk inte fattar hans larviga "budskap" nar han blir emottsagt och kritiserad. Mannen fortjanar nastan inte en mogen diskussion. Fast visste ni hur SUPERKAND han ar i USA? Jag har fragat alla mina framgangsrika musikervanner har i NYC om BB och alla anser honom vara en av de absolut storsta! LOL.
|
|
Inlägg #25: Postat: 2006-06-29 09:20:00
|
Billy Butt |
Plabrooks jag tror att du överdriver lite nu....och om mitt budskap är "larvigt" varför läser du mina artiklar? Ge f-n i dem. Men du läser dem ändå vilken är hela meningen här på sourze att folk ska läsa. Tack för det! asgarv
|
|
Inlägg #26: Postat: 2006-06-29 23:55:00
|
AlfVerner |
23>"Ingen har egentligen förstått budskapet i texten!" I synnerhet inte Billy Butt själv. Budskapet är :"jag har själv suttit oskyldigt dömd för våldtäkt, vilket nu bevisas av denna kvinna som borde stenas och ge upprättelse åt alla män som dömts för våldtäkt".
|
|
Inlägg #27: Postat: 2006-06-29 23:55:00
|
AlfVerner |
23>"Ingen har egentligen förstått budskapet i texten!" I synnerhet inte Billy Butt själv. Budskapet är :"jag har själv suttit oskyldigt dömd för våldtäkt, vilket nu bevisas av denna kvinna som borde stenas och ge upprättelse åt alla män som dömts för våldtäkt".
|
|
Inlägg #28: Postat: 2006-06-29 23:58:00
|
AlfVerner |
Inget asgarv alls. "hets mot folkgrupp" ska rapporteras till redaktionen - Är kvinnor en "folkgrupp"?
|
|
Inlägg #29: Postat: 2006-07-01 02:21:00
|
Calle Z |
Svar 26. Klockrent! : Ring klocka ring! Kittlar du mig? Så kittlar jag dig! Ingen förstår budskapet! Handen på hjärtat! Det är liksom bara att läsa vad du skriver i din text? Ormar skall "poppa" upp när hon skiter och pissar! Hon skall misshandlas av sina medfångar osv.
|
|
Inlägg #30: Postat: 2006-07-01 02:28:00
|
Calle Z |
Att önska detta öde till en annan medmänniska? Då kan man inte må så bra? Vilket hat! Och kom inte dragandes med att jag har missat ditt budskap! Ditt budskap är glasklart!
|
|
Inlägg #31: Postat: 2006-07-01 03:55:00
|
Calle Z |
Gerdin eller Silow borde ju kunna fixa in en text av dig i AB? Jag menar? Gerdin ringer och önskar dig en glad midsommar! Kör hårt!
|
|
Inlägg #32: Postat: 2006-07-01 04:03:00
|
Calle Z |
Det är minsann inte alla som får en glad midsommar hälsning av Gerdin?! Eller av Silow! Du borde inta ha några problem att publicera din text i AB? Men..
|
|
Inlägg #33: Postat: 2006-07-01 04:14:00
|
Calle Z |
Har du framfört till Gerdin? Att AB måste ta grammis utdelningen på större allvar? Önskar han Gerdin dig God Jul också?
|
|
Inlägg #34: Postat: 2006-07-01 04:25:00
|
Calle Z |
Låter han Gerdin lite besvärad på rösten? Är telefonsvararen påslagen lite väl ofta när du ringer? Avslutas ditt samtal snarast möjligt? Om så är fallet? Fatta Budskapet!
|
|
Inlägg #35: Postat: 2006-07-07 04:37:00
|
piabrooks |
Svar 25: Hur kan jag veta hur larviga dina kommentarer ar om jag inte laser dem forst? Jag ar en arlig debattor. Dessutom producerar ju dessa kommentarer ANDRA manniskors kommentarer. Ett argument som grundas pa att man inte kan kritisera nagon vars asikter man ogillar ar fascistiskt. Demokrati ar ratten att vara smart!
|
|
Inlägg #36: Postat: 2006-07-07 04:40:00
|
piabrooks |
Och du borde vara vuxen nog, Billy Butt, att kunna vara pa ett forum som uppenbarligen ar viktigt for dig UTAN att forminska andra manniskors ratt att tycka att samma forum ar intressant. Forsok inte forminska mig genom att falla sadana kommentarer.
|
|