Inlägg #1: Postat: 2006-06-26 10:01:00
|
AlfVerner |
Om rättsskipningen skulle styrts av Billy Butts reptilhjärna så hade vi levt i ett blodbad eller en mellanösternkonflikt..."Billy kastar sig på telefonen...ringer CHEFredaktör" Det är ju helt sanslöst hur denne seriefigur odlar sin hybris.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2006-06-26 11:37:00
|
Billy Butt |
Och Du Alf Verner begår här på Sourze ett ganska allvarligt brott . Det heter "Förtal och ärekränkning" Det är otalbart, men jag är ganska vidsint. Istället för att polisanmäla dig väljer jag att be Sourze chefredaktör ta itu med dig. Men nästa gång blir det polisanmälan.Tänk efter när du skriver på kommentarssidor. som t.ex. Svasr 10 på din andra kommentarslista Det kan kosta!
|
|
Inlägg #3: Postat: 2006-06-26 11:38:00
|
Billy Butt |
rättelse: åtalbart
|
|
Inlägg #4: Postat: 2006-06-26 20:15:00
|
AlfVerner |
2>Du förtalar hela det svenska utbildningsväsendet, allmänbildningen och humanismen och vill tillämpa Turkisk rättsskipning, med bonus att man ska "ge henne stryk" utöver domen i fängelset. JAG reagerar med den totala respektlöshet som du förtjänar, många andra fattar inte ett skit av konsekvenserna av DITT hat, utan lägger hatet på mina axlar.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2006-06-26 20:18:00
|
AlfVerner |
Jag hittar inget "svar 10", men något förtal kan jag inte hitta. Du får helt enkelt så mycket stryk som du ska ha för dina primitiva och okunniga ståndpunkter och klarar du inte debatten, så köp en bok med soduku, lös korsord eller mata duvorna.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2006-06-26 21:45:00
|
Billy Butt |
Alf Verner nu får du lugna ned dig innan du totalt gör bort dig.... jag skrev Turkisk fängelse DÄRFÖR ATT HON BIGICK BROTTET I TURKIET... fattar du inte det?
|
|
Inlägg #7: Postat: 2006-06-26 21:56:00
|
Billy Butt |
Du hittar inte förtalet du skrev därför att Sourze redaktion har tagit bort den för att du skulle slippa en polisanmälan. Fråga chefred på Sourze on du inte tror mig.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2006-06-26 23:06:00
|
AlfVerner |
Enda skälet till hans agerande är i såfall att du är en bra och regelbunden kund i hans sourze, medan jag bara tittar in som hastigast och rättar till den värsta skiten. Jag förstår hans agerande...sen var väl inte hela poängen "turkiskt fängelse" utan att hon dessutom skulle få stryk av de andra internerna. Fick du själv för lite på käften i det svenska fängelset?
|
|
Inlägg #9: Postat: 2006-06-26 23:42:00
|
Calle Z |
Svar 1. Janne. Ja du. Detta var ord och inga visor! I det turkiska fängelset skall hon få pissa och skita i ett hål där ormar poppar upp då och då! Men inte nog med det! Hon skall dessutom få skitmat och stryk av sina medfångar...Allt enligt skribenten till denna text. Det var sannerligen en hatfylld text.
|
|
Inlägg #10: Postat: 2006-06-26 23:43:00
|
Calle Z |
Den spanska inkvisitionen framstår som barmhärtig i jämförelse..
|
|
Inlägg #11: Postat: 2006-06-27 02:26:00
|
Calle Z |
Vad man i sitt stilla sinne kan undra? Hur dum får man vara? Eller rättare sagt! Hur dum är man? Om man skriver en sådan här text? Denna text blottade en avgrundsdjup dumhet. Ett förakt för allt vad de mänskliga rättigheterna står för. Att år 2006 skriva en text där man önskar tortyr och förnedring? Då är det illa..
|
|
Inlägg #12: Postat: 2006-06-27 03:42:00
|
Calle Z |
Ring klocka ring! Dumheten visar sig alltid till sist! Det är stor humor när en annan sk kändis skall försvara en annan sk kändis? Att man kan sjunga eller att man är en duktig skådespelare? Vad säger det? Ingenting! Absolut ingenting!
|
|
Inlägg #13: Postat: 2006-06-27 12:42:00
|
Billy Butt |
Svar 8: Du har fel Alf Verner. Inslaget togs bvort därför att du begick ett solklart brott i skrift. Tänk efter vad du skrev. Och det där med turkiskt fängelse skrev jag för att brottet begicks i Turkiet. Du tycks inte ha fattat detta. Läs artikeln riktigt eller oxå skaffa glasögon!
|
|
Inlägg #14: Postat: 2006-06-27 13:23:00
|
Janne B |
Billy Butt/ Till Kärnan. Önskar du verkligen att någon människa på jorden ska sitta i turkiskt fängelse?
Jag har massor av information om dessa fängelser och om det turkiska rättssystemet. Alltså har du det också! Så jag behöver inte repetera.
|
|
Inlägg #15: Postat: 2006-06-27 14:24:00
|
Billy Butt |
Om hon anmäler falsk våldtäkt JA!!!!
|
|
Inlägg #16: Postat: 2006-06-27 20:34:00
|
Sunny |
Det tycker inte jag BB. Jag ville gjort vad som helst för att t.ex hindra att pappa pedofil skulle behöva sona sitt brott emot mig i ett turkist fängelse.Jag grät till o med över de 4 år han fick sitta i ett svenskt för det hjälpte inte mig ett enda dugg. Han borde fått vård i stället.
|
|
Inlägg #17: Postat: 2006-06-27 21:47:00
|
Janne B |
Jag har gjort massor av besök i fängelser och vet att svenska sådana kan vara hemska nog. Alla far illa psykiskt och fysiskt, tappar hela sociala biten osv.Vem vinner på det...
|
|
Inlägg #18: Postat: 2006-06-27 21:55:00
|
Janne B |
Det går inte att helt undvika fängelse i en rättstat.Men straffet ska bestå av frihetsförlust och inget annat. Vi ska ha Fång Vård då folk har en chans att komma ut som bättre personer. Inte förstörda personer. Island och Grönland har inga fängelser men de fällda har mång restiktioner i hemmet. Samt tränas hela tiden på normalt liv.
|
|
Inlägg #19: Postat: 2006-06-27 22:22:00
|
Billy Butt |
Ni är ju allihopa totalt UTE OCH CYKLAR... nu upprepar jag för sjuttiosjunde gången... HON BEGICK BROTTET I TURKIET och därför ska få fängelse i samma land där hon begick brottet - DET VAR POÄNGEN.
|
|
Inlägg #20: Postat: 2006-06-27 23:26:00
|
AlfVerner |
Vad gör du då i länder där stening står på programmet...? Eller dödsstraff? Om jag någon gång skulle vara stolt över att vara svensk, som du vill att man ska vara, så inte är det för kungahuset utan för de humanismens landvinningar som Sunny och Janne B ger uttryck för.
|
|