Esk, Bank, Olsson - tre skrivande clowner

Inlägg #1: Postat: 2006-06-26 10:20:00
Lars Bred
Att man är bäst på plan i en match betyder inte att man är det i alla matcher. Att antyda att Henrik Larsson, Lucic bland andra skall sluta i landslaget beror ju på att de själva sagt det. Ålder o brsiatnde motivation är skälet. Inte brist på kompetens. Läs på!
Inlägg #2: Postat: 2006-06-26 11:22:00
Janne B
Det lag som om några dagar vinner VM, är de världen bästa lag? Svaret borde ju vara ett självklart JA. Men så enkelt är det ju inte.Den sista speldagen är de världens bästa lag. Men det ju inte säkert att de är bäst dagen efter. De kan också under de gågna veckorna ha haft en riktig usel dag. Samt då spelat oavgjort mot ett gäng glada amatörer. Sådant har ju hänt.
Inlägg #3: Postat: 2006-06-26 11:32:00
Janne B
Det är ju detta som är så fascinerande med fotboll. Det är ju en häpnadsväckande blandning av skicklighet, otur, dagsform, väderpåverkan, publikstöd, dåliga hotellsängar, långa resor etc. Nästan allt kan påverka ett matchresultat.
Inlägg #4: Postat: 2006-06-26 16:42:00
steno
Hur spännande är det att spela i landslaget när du är i slutet av karriären?. Fotboll är numera ett yrke där möjligheten att tjäna enorma pengar är stora. Unga spelare som får spela i landslaget visar sig för nya jobb.Zlatan fick Juventus efter målet i EM. Boateng seglar vidare tack vare VM.Lucic har haft sina välbetalda år i Europa. Vad har Henke att bevisa?
Inlägg #5: Postat: 2006-06-26 20:13:00
StaffanH
Rubriken är väldigt träffande, måste jag säga, och Janne B har i sina kommentarer fångat det mesta som på- och inverkar. Tidigare tyckte jag att stjärnspelares pressbojkotter eller korta svar var lite fåniga, men nu tror jag att jag inser och förstår varför. De spelarna alltså hade rätt och min åsikt var fel.
Inlägg #6: Postat: 2006-06-26 20:17:00
GunnarL
Clowner var ordet! I undersökningar om vilka kategorier svenska folket har förtroende för så hamnar journalister alltid i botten! Det är ganska självklart varför... Att dessa "experter" dessutom är förvånade över att spelare och ledare inte är positiva till massmedial uppvaktning förstärker ju bara bilden av vad det är för sorts individer. Jag vill inte använda ordet idioter - men det är inte långt borta!
Inlägg #7: Postat: 2006-06-27 14:17:00
steno
Bank har börjat återtåget."Folket stöder Lagerbäck" enligt Sifo och L är glad när AB ringer honom.Olsson clownar vidare, gräver upp att han inte satte in Zlatan mot Senegal på förra VM, hänvisar till reportrar på AB ! och att DI skrivit att sponsorerna är missnöjda med honom. Visst bör någon avgå. Jag föreslår Olsso
Inlägg #8: Postat: 2006-07-03 10:19:00
steno
Itakt med att Tyskland vinner i morgon mot Italien och blir världsmästare på söndag kommer Esk, Bank Olssons bedömning av Sveriges VM-insats att undergå en märklig förändring. För att inte tala om när Sverige slår Tyskland i vänskapsmatchen den 16 augusti. Vänta och se!
Inlägg #9: Postat: 2006-07-05 18:50:00
steno
Henrik Larsson spelar sin första match för Helsingborgs IF torsdag 6/7. Skulle han göra succé så blir det intressant att se nunorna på ESK,Bank Olsso
Laddar...