Tones nakenaffär - en TV4 bluff?

Inlägg #1: Postat: 2006-06-22 12:29:00
Jan E
Tone borde inte ha medverkat i en så usel publikation som Slitz, men hennes trovärdighet som meteorolog har inte påverkats på något sätt. Hon har såvitt jag vet inte tänkt stå naken och presentera prognoser. För övrigt är jag mkt förtjust i både Tone och hennes norska dialekt.
Inlägg #2: Postat: 2006-06-22 12:44:00
Billy Butt
Janne om du kände till makthavarna inom TV4 såsom jag gör skulle du nog ändra din uppfattning.
Inlägg #3: Postat: 2006-06-22 13:15:00
Leif-Arne
Som man känner sig själv, dömmer man andra. Månne?
Inlägg #4: Postat: 2006-06-22 13:45:00
Janne B
Har verkligen BB rätt att ta från mig mina ljusa blåa ögon , min lätt naiva syn på tillvaron, så här dagen före Midsommar.Jag vill så gärna tro att Tone är lika rak och ärlig som hon och andra säterjenter ser ut. Om det är en dröm så låt mig drömma,,,i vart fall några dagar.;-
Inlägg #5: Postat: 2006-06-22 14:01:00
Leif-Arne
4 Du är inne på helt rätt spår Janne. Efetrsom Tone är norsk är hon som alla nordmän ofelbar. Och förmodligen i likhet med mig full av självinsikt.
Inlägg #6: Postat: 2006-06-22 14:09:00
Jan E
Janne o L-A, jag är säker på att hon är som hon ser ut! Dessvärre klickade hennes omdöme när hon lät sig fotograferas i Slitz, men samtidigt kan jag förstå att det är svårt för en sån tjej att stå emot alla övertalningsförsök. Sorgligt om jag inte får höra hennes pigga röst säga ”det kommer te å va sol i östra svealand” längre, suck..
Inlägg #7: Postat: 2006-06-22 14:17:00
Leif-Arne
6 Jag lät mig en gång avbildas naken bakifrån, flugfiskande i en å till en turistbroschyr. Tydligen är inte ens nordmän ofelbara. Hoppas bara inte min styrelse kommer över de bilderna.
Inlägg #8: Postat: 2006-06-22 14:36:00
Janne B
Jag hatar porr men blir glad och varm om hjärat av vackra kroppsbilder.En frisk och sund kvinna visar stolt upp delar av sin kropp.Mycket mindre än på en badstrand, så det finns inget att oja sig över. Jag är helt övertygad om att Gud skapat hela Tone och oss andra. Det förändrar ingen väderspådom...
Inlägg #9: Postat: 2006-06-22 14:38:00
Janne B
Om något ska förbjudas så är det väl Väderspådomar. Här har de lovat lite regn i en hel månad. Inte ser jag till något. Nä sådant är Vid Ske Pelse...
Inlägg #10: Postat: 2006-06-22 19:51:00
Sunny
Billy: jag tippar på morlapanik! O Janne, L_A o Jan e: jag kommer oxå att sakna denna rara tjej o henns vcharmiga brytning.Leif: rara på svesnska: Inte norska!
Inlägg #11: Postat: 2006-06-22 19:56:00
Sunny
Jan E: Hela landet tycka köa för att vika ut sig i denna tidning? Jag menar: Inte porrstjärnor som lever på det utan alla andra?
Handlar det om så mycket pengar? Har aldrig ens sett denna tidning men någonting måste uppenbarligen locka enormt ? Är det en "kändismakare?" Någon som läst blaskan?
Inlägg #12: Postat: 2006-06-22 21:09:00
Jan E
Ja Sunny, att många unga tjejer är så sugna på att vika ut sig i olika herrmagasin kan man verkligen fundera över. Jag tycker det är sorgligt. Det är som om de fått för sig att deras huvudsakliga värde ligger i att se sexiga ut med så lite kläder som möjligt. Förmodligen är pengar en viktig drivkraft, jag gissar att de får skapligt betalt. Själv blir jag mer intresserad när jag får ana vad som finns bakom förpackningen..
Inlägg #13: Postat: 2006-06-22 23:48:00
Sunny
Ja det första en bra strippa lär sig är att inte strippa helt naken!
Att lämna någonting åt fantasin är sexuellt eggande. När jag däremot bara är i min trädgård o solar o badar har jag ingenting på mig för sex är det minsta jag tänker på i lekarna med barnbarnen.De behöver se en naturlig kropp i naturlig miljö:en farmor med runda former o lite rynkor!
Inlägg #14: Postat: 2006-06-22 23:58:00
Sunny
Utvikningshysterin förstår jag inte. Jag arbetade seriöst som strippa men längtade inte efter några löpsedlar. O de här flickorna har ju andra karriärer. Det hänger säkert i hop med kroppsfixerningen i dag som är helt hysterisk.Liksom du gissar jag oxå att de här kvinnorna känner sig ok bara ifall deras kroppar platsar?I bland tror jag o även mina döttrar att jag är den enda kvinna på 60 som trivs med min kropp???Det är ett evigt gnäll om celuliter o rynkor bland mina jämnåriga.
Inlägg #15: Postat: 2006-06-23 00:02:00
Sunny
Ännu värre är det i mina flickors generation: där opereras o sprutas gift o förlängs hår o blekes tänder. O inte bara hos de som arbetar som artister eller skådisar o det yttre är relevant utan bland vanliga tjejer! Tack o lov bryr sig mina inte om sånt: de vet att de duger o har självkänsla som höghus! Men både de o jag oroar oss för barnbarnen för där är det ännu värre säger tjejerna.
Inlägg #16: Postat: 2006-06-23 00:22:00
Janne B
Ja detta är en oroande utveckling som sägs gå jättefort, där man på sina håll i USA ligger ytterligare steg före i dekadensen.Vet inte om det finns ett bättre ord. MEN vilken fruktansvärd kultur att växa upp i "Att inte duga". Jag är på ngt sätt egoistiskt glad över att jag p g a ålder inte är i denna karusell, samt att mina vuxna barn har klarat sig också.
Inlägg #17: Postat: 2006-06-23 00:31:00
Sunny
Ja jag med men som sagt: hur ska barnbarnen stå emot? Mina döttrar köper hos myrorna o jagar i grovsoprum men det gäller inte för exsvärdöttrar som köper märkeskläder till dagis barn.Samt startar bantningsprogram med små tunna småskoleflickor. Hur ska de orka stå emot?
Laddar...