Sverige-Tyskland på lördag: 3-1 som 1958?

Inlägg #1: Postat: 2006-06-21 18:44:00
Lars Nilsson
Varför skrivs aldrig om fotbollsälskarnas hejaramsor. Den som hört dessa på en allsvensk match vet att det är svårt att nå ett sånt bottenrekord i mänskligt beteende. Och då har jag inte ens nämnt huliganerna och deras framfart.
Inlägg #2: Postat: 2006-06-21 18:48:00
Lars Nilsson
Den som påstår att närvara på en fotbollsmatch på elitnivå är en familjefest måste själv leva i en av de värsta socialfallsmiljörer mänskligheten kan uppvisa.
Inlägg #3: Postat: 2006-06-21 18:52:00
Lars Nilsson
Alla som registrerats för närvaro på en allsvensk match eller högreborde omedelbart fråntas rösträtten och endast erhålla akutvård inom sjukvården av enklaste slag.
Inlägg #4: Postat: 2006-06-21 18:57:00
Sunny
Jag kan inte nog påpeka hur glad jag är över att inte vara ensam om dessa tankar utanför familjen! I bland känner man sig som ett ufo när hysterin drar igång!Ingen av mina män gillar sport men jag dras med en skamlig hemlighet: Har en son som tittar på VM! Men han gör det hemma hos sig så vad kan man göra? *ler stort*
Inlägg #5: Postat: 2006-06-21 20:22:00
Janne B
Det är väl bara att erkänna att vi några miljoner som är lite intresserade av fotboll, är synnerligen lätta offer, då den enorma propagandamaskinen drar igång. Vi har inget inbyggt motstånd. Våra organ, sinnen är öppna för både skit o det som är hyfsat bra.// Men Sunny och Lars och några miljoner till har en tät skyddsdräkt. Försök stå ut med oss andra ett kort tag. Snart reser sig dvärgarna och blir era härliga jämlikar igen. HURRA.
Inlägg #6: Postat: 2006-06-22 18:53:00
steno
Lars mfl är en okunnig gringubbe.Jag har inget till övers för den lilla klick huliganer som finns. 98 av fotbollspubliken älskar dramatiken kring fotbollen. Jag var i Köln och det var en fantastisk fest forts
Inlägg #7: Postat: 2006-06-22 18:58:00
steno
Stan var full av fotbollsvänner, förmodligen minst 100 000 och det var en gemytlig stämning mellan alla nationer. På natten efter matchen var det visst 20 tyska huliganer som provocerade några engelsmän så att det blev ett mindre bråk. Mer var det inte. För alla andra en fantastisk fest.Matchen var dramatisk och spännande. Tusentas svenskar gick i ett festligt tåg till matchen, det var uppskattat av allaSynd att jag missar Munchen!
Inlägg #8: Postat: 2006-06-22 19:03:00
Lars Bred
Fotboll kan vara underbart. Varför bara fokusera på de avarter som finns.
Gläds åt bra fotboll och att världens folk nu träffas och njuter i Tyskland.
Inlägg #9: Postat: 2006-06-22 19:04:00
Lars Bred
Fotboll kan vara underbart. Varför bara fokusera på de avarter som finns.
Gläds åt bra fotboll och att världens folk nu träffas och njuter i Tyskland.
Inlägg #10: Postat: 2006-06-22 19:47:00
Sunny
Steno: Jag är en gringumma! Självklart ska ni som gillar fotboll ha glädje av detta: vi är som bekant olika o kan inte ha samma intresse.
För mig är alla boillar ointressanta: Det kan ha att göra med mitt bristande bollsinnne redan som barn?Jag kunde inte fånga bollen o leka med den som andra barn.
Vad som är lite grotskt är att denna hobby får utrymme som om det gällde världskrig eller någonting mycket viktigt: det är ju bara en lek!
Inlägg #11: Postat: 2006-06-22 21:45:00
steno
Fokuseringen på fotbollsVM var enormt mycket mer. Jag håller med om att det kan bli för mkt i media. Men ta inte ifrån alla glädjen som har underbara upplevelser på plats!
Inlägg #12: Postat: 2006-06-22 21:45:00
steno
Mkt mer fokusering i Tyskland skall det stå
Laddar...