Blogg är skit

Inlägg #1: Postat: 2006-06-19 12:05:00
megaman
Det blir väldigt sällan en diskussion. Personligen tycker jag det är konstigt att bloggarna har fått en sådan uppmärksamhet i mainstream media medans megaforum som flashback helt ignoreras..trots att de var på ex. flashback som danielsson förehavanden kom fram först. Jag är helt övertygad om att flashbacks och andra forums infytande är mycket större än vad många journalister vill medge, och är garanterat mer inflytelserika hela den svenska bloggosvären.
Inlägg #2: Postat: 2006-06-19 13:07:00
Janne B
Mega/ "inte är en mötesplats utan en ändhållplats". Lysande o sann formulering. / Flaschback är lätt att hitta och samlar sådant som jag måste söka på massor av bloggar, därför vinner F och Surze i längden./ Jag vet att journalister regelbundet spanar av F. och S. och likande men de kan ju inte gärna orka o hinna med så många blogg...Blogg ger ungefär ett viktigt napp per hundra.
Inlägg #3: Postat: 2006-06-19 22:06:00
Sunny
Janne: Många föreningar o dylikt spanar på Sourze efter gratis skribenter. Jag har blivit kontaktad av Afasiförbundet,strokeföreningen, kennelklubben,Bassetföreningen, Länkarna, Föreningen för kampem´n emot sexuella övergrepp: föreningen för Vi som mist ett barn etc. Jag skriver gärna för någonting jag tror på.
Inlägg #4: Postat: 2006-06-19 22:07:00
Sunny
Megaman: Jag är på Flachback när jag har tid.
Inlägg #5: Postat: 2006-06-19 22:28:00
Janne B
3 Sunny/ En av Vitsarna med Sourze är ju att vi ska kunna träna upp skrivförmågan, blit lite uppmärksammade, kanske få nya chanser. Jag får lättare in insändare och lite större grejer i lokalpressen än för några år sedan. Kanske för att jag förbättrat mig vissa avseenden.
Inlägg #6: Postat: 2006-06-19 22:30:00
Janne B
Min Tsunamidikt och Skogsbonden kom in på flera håll. Bl a som mittuppslag i en samfundstidning. Oj vad det kändes bra.
Inlägg #7: Postat: 2006-06-19 22:52:00
Sunny
Ja skrivantet är en så enormt ROLIG hobby!
Laddar...