Inlägg #21: Postat: 2006-06-22 07:32:00
|
Nähädu |
Hade Inger små chanser att driva sitt våldtäktsmål så borde de chanserna knappast öka om hon skickar utredningsmaterial vad nu det kan vara? till okända personer kors och tvärs. Vore jag hennes advokat så skulle jag få gråa hår.
|
|
Inlägg #22: Postat: 2006-06-22 07:47:00
|
Inger Olsson |
Billy: "Åh Gud hit och Gud dit". Mayito tuggar samma fradga. Och han utnämner sig också som expert på sexbrott. DÅ råkar Sourze ha två s k självutnämnda "experter". Märkligt sammanträffande. Nå, Billy Röv nu ska du få vad du tigger om. Du ska offentligt få tugga upp dina "åsikter" med soppsked. Och det offentligt.
|
|
Inlägg #23: Postat: 2006-06-22 07:53:00
|
Inger Olsson |
Nähädu: Fortfarande: vilka är dina skäl för att leva?
För att travestera dig i 17 då "tätnar verkligen mystiken..."
|
|
Inlägg #24: Postat: 2006-06-22 08:45:00
|
Nähädu |
23/ Så anledningen till att du postar dina noveller till såna som Mayito är för att leva? Är det rätt uppfattat?
|
|
Inlägg #25: Postat: 2006-06-22 09:19:00
|
Inger Olsson |
Nähädu: du har i trådarna här och i de komm. till mina kapitlar visat prov på både okunnighet, dålig läsförmåga samt någons slags personlig förtvivlan över att jag inte skriver det du uppenbart vill läsa. Det där är inte adekvat "kritik", som du vill ge sken av att du ger. Men det är heller INTE mitt problem. Du får själv ta itu med dina subtila skäl.
|
|
Inlägg #26: Postat: 2006-06-22 09:21:00
|
Inger Olsson |
Förresten, jag har aldrig sagt till någon "skaffa dig ett liv". Men till dig är det verkligen befogat. Johodu...
|
|
Inlägg #27: Postat: 2006-06-22 09:33:00
|
Nähädu |
Vad jag ev. visar prov på här får stå för dig. Jag har ifrågasatt sanningshalten i dina artiklar och uppenbarligen stör det dig. Well, så är det att posta artiklar på sourze, jag är ledsen. Alla klappar inte alltid en om ryggen. Men ok. Jag ska tala klartext. ditt inlägg #23 är obegripligt. Kan du vänligen förklara det så att jag kan ge en adekvat kommentar?
|
|
Inlägg #28: Postat: 2006-06-22 09:36:00
|
Nähädu |
Vad gäller det du skriver så snackar du i nattmössan. Du får skriva precis vad du vill. Men skriver du saker som förmodligen skulle falla under allmänt åtal som förtal så ska du banne mig kunna ha lite mer på fötterna än du visat här. Eller så får du vara tydligare om att det du skriver ev. är skönlitterärt.
|
|
Inlägg #29: Postat: 2006-06-22 09:40:00
|
Inger Olsson |
PÅ den punkten tror du fel. Jag störs inte av det. Tvärtom! Jag skiter fullständigt i vad du tror på eller inte. DET ÄR INTE MITT PROBLEM. Jag hade, och har fortfarande, en seriös avsikt med publiceringen. Att du inte begriper det ÄR INTE MITT PROBLEM. Att du sen inte kan använda din hjärna fullt ut ÄR HELLER INTE MITT PROBLEM!
|
|
Inlägg #30: Postat: 2006-06-22 10:13:00
|
Nähädu |
Hade du inte störts av det så hade du inte reagerat som du gör... Nå, nog om det. Vad menade du nu med ditt inlägg #23. Jag är sugen på att kommentera det bara jag får klart för mig vad du menar.
|
|
Inlägg #31: Postat: 2006-06-23 00:45:00
|
Sunny |
Mayito: Stämmer det att du är expert på sexbrott?
|
|
Inlägg #32: Postat: 2006-06-23 09:21:00
|
Inger Olsson |
Sunny: I svar 18 kan inte Mayito hålla fåfängan stången: "Jag är expert på sexbrott - inte Internet", skriver han.
Om jag inte minns fel - du pladdrar mycket - så var väl du - som "självutnämnd expert" ? på våldtäkter, d v s talar för samtliga offer - snabb att hanka på "Mayitos" babbel i kapitel 5. Min artikel Och det mycket snabb...
|
|
Inlägg #33: Postat: 2006-06-23 11:24:00
|
Inger Olsson |
Jag lyder alltid order. B B har kontaktat Schlyter. Du Billy Butt: Ber h e m s k t mycket om ursäkt för att jag kallade dig "Billy Röv". Fan, nu skrev jag det igen. Nu ber jag dig å hela den anglosaxiska världen om ursäkt. I den världen är det inte ovanligt att efternamn betyder något.
|
|
Inlägg #34: Postat: 2006-06-23 11:29:00
|
Inger Olsson |
Fast till en dansk kan jag säga "röv" och rövhål" utan att den tar illa vid sig. Det är vardagsspråk. Som "ass", "fuck you"... Och vi som har rötterna i det danska språket begriper ju inte bättre. Men Billy Butt, Putte lille, nu ska du inte längre vara putt. Inte bra att bli lissen i ögat på midsommarafton. Fast det kan ju regna och då ser ingen dina ev. tårar. Så ha en bra midsommar.
|
|
Inlägg #35: Postat: 2006-06-27 10:04:00
|
Nähädu |
Inger går från klarhet till klarhet vad gäller seriös inställning och sympatiskt uppträdande. Kanske dags för semester?
|
|