|
Inlägg #1: Postat: 2006-05-24 07:16:00
|
|
Inger Olsson |
Rätt ska vara rätt: det ska stå "lördag 26 november" och inte, som nu, 27:e.
Jag har full förståelse om man i n t e kan ta in sanningen. Men det som inte kan och får hända - händer tyvärr. Ni kan ju trösta ? er med att ni åtminstone slipper leva med förnedringen. Att ni slipper bära konstant på en skräck, som är så svår att det finns inga riktiga ord för den.
Men åter: hör av er ni som vet mer. Var vänlig läs del 1 samt min komm. där.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2006-05-24 10:53:00
|
|
Nähädu |
Som skönlitterär prosa är det på sin höjd medelmåttigt, som smutskastning av cypern och dess invånare får det mig att må illa. Grundlösa, svepande anklagelser med obefintlig bevisning. Vore jag cypriot skulle jag förmodligen anmäla detta för förtal.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2006-05-24 15:11:00
|
|
Karle |
den här berättelsen är så virrig att man inte vet vad ämnet egentigen är
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2006-05-24 18:35:00
|
|
Mayito |
För att citera Jesus: Herre min Gud, varför har du övergivit mig? När jag trodde att svadan slagit över alla bräddar dammar Inger till med denna avslutning. Dock ska jag inte raljera över den. Detta ämne är alldeles för viktigt för att skojas bort. Det är faktiskt svårt att avgöra om Inger driver med oss eller inte. Man kan lätt tro att hon gör det. Men allt för många anmälningar, polisförhör och utsagor i svenska domstolar låter just som den här berättelsen.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2006-08-05 13:40:00
|
|
Inger Olsson |
Vet någon vem som döljer sig bakom Da Man thehotcasehotmail.com???
Är tacksam för upplysning. Min e-adress finns under mitt namn.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2006-08-31 11:18:00
|
|
Inger Olsson |
Jag tar bort den här artikeln 5 delar inom kort då syftet är uppnått och ärendet nu är där det ska vara.
För de som inte begriper bättre, som t ex inte skilja på EN person kontra en hel befolkning, informeras även att det man har skrivit får man alltid stå för. Och det gör jag. Jag står för all information som jag har lämnat. Detta är bara en del i det hela.
|
| |