|
Inlägg #1: Postat: 2006-05-21 18:47:00
|
|
per hanell |
...och jag som trodde att allt var sant :
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2006-05-21 20:55:00
|
|
Janne B |
Per /Lyckliga du! Det som förvirrar är ju att denna roman innehåller en slags faktarutor som ser väldigt sanna ut. Men det är ju en roman som har häng på både bevisade och obevisade påståenden. /Huvudskådisen är troende medlem av grekisk ortodoxa kyrkan, men det har inte med saken att göra anser han..
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2006-05-22 07:16:00
|
|
per hanell |
sant. personligen tycker jag som sagt att det är skoj med psudeovetenskaplig spänningslitteratur om man tar det för vad det är. sorgligt bara att så många inte kan skilja fiktion och fakta. än sorgligare är alla dessa utan humor och självdistans.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2006-05-22 07:21:00
|
|
Janne B |
Jag har följt några guidade turer i ARN-landet. Guiderna är lätt skakade över att såå många verkligen inte skiljer på fiktion och fakta.Förr eller senare måste jag fixa en gravsten...
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2006-05-22 08:51:00
|
|
per hanell |
gör det :
och skriv en bok om det å tjäna lite flis
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2006-05-22 08:58:00
|
|
Janne B |
Jag har väldigt stort behov av "flis" så kanske jag gör det. Sätter upp en sten."Här Whilar Arn". Samt riggar upp en kamera som knäpper så fort någon rör sig framför stenen. Tänk vilken fin bilderbok det skulle bli. Jag är med i en fotoklubb med flera berömda medlemmar.....nu hinner jag inte skriva mer...måste verkställa.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2006-06-19 22:05:00
|
|
per hanell |
kan du inte bilda vår vän "bananen" eller vad han nu heter också när du ändå är på gång? verkar vara en bitter själ med visst behov av bekräftelse. nåja, livet är ju inte så lätt för någon av oss. pax vobiscum jan.
|
| |