Inlägg #1: Postat: 2006-05-20 20:06:00
|
Anna Veeder |
Det var Anna Drangel, som kommenterade en artikel om de här ryktena, och sade att hon är mycket insatt i just Eduards och att ryktena inte är sanna. Och i det här fallet verkar det ju som om Anna Drangel har rätt och vet vad hon pratar om. Trovärdighet finns också på sådana här fria forum, man får bara välja vem man lyssnar på.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2006-05-20 20:38:00
|
Janne B |
Det är rätt nedslående att läsa i tidningarna inför Carola-sjunget i kväll.Så fullständigt olika historier om rösten, inbrott, hot, mottagande osv. // Struntar tidningarna helt i sin trovärdighet./ Eller är det strunt på vissa sidor o mer trovärdigt på andra sidor?
|
|
Inlägg #3: Postat: 2006-05-20 21:25:00
|
steno |
DN har ett ledarstick idag om Expressens förhållande till sanningen.De delar upp sina nyheter mellan de som de tycker de behöver kolla och de som de bara kör eller konstruerar själva. De gjorde ett misstag betr Persbrandt och är förvånade att JK åtalar
|
|
Inlägg #4: Postat: 2006-05-20 21:29:00
|
steno |
En del nyheter är av typen ""Beklagar" sa kungen om Per Albins död. "Har han verkligen sagt det"? "Tror du han kommer att dementera?" En del andra rena påhopp passerar för att de tror att offret inte vågar eller tror att det inte lönar sig att protestera eller anmäla
|
|
Inlägg #5: Postat: 2006-05-22 02:16:00
|
Janne B |
Jag undrar mkt inför mitt besök hos min frisör i morgon, där jag gratis kan läsa skvallertidningarna. Är en enda "intervju" de haft med olika stjärnor äkta eller bara hopkok på lite gjorda iakttagelser. "Anita älskar sin Peter".
Vem dementerar en sådan "intervju".
|
|