Red Bull eller marijuana?

Inlägg #1: Postat: 2001-08-05 20:20:00
suz
ursäkta mej men jag tror att naturliga saker som kan ätas för att man är hungrig drickas för att man är törstig,,men marijuana,,hmmm ?
Inlägg #2: Postat: 2001-08-05 20:48:00
mikael
Marijuana är gott!
Inlägg #3: Postat: 2001-08-05 21:26:00
Cremmm
Cyanid är också naturligt men nog fanken dricker jag hellre kaffe. Naturligt/onaturligt är TRAMS. Men nog tycker och tror jag att marijuana är mindre skadligt än både alkohol och red bull.
Inlägg #4: Postat: 2001-08-06 09:47:00
tobias
Visst är det sjukt att växter kan förbjudas. Men det är ett väldigt svagt och ohållbart argument till varför det skulle legaliseras tycker jag. Cannabis är den växt som det forskats och undersökts mest om i hela världen och väldigt många resultat visar att den är ofarlig, eller lindrigt skadlig. ibland till och med nyttig.
Inlägg #5: Postat: 2001-08-06 10:05:00
midihead
Det är bara folk som inte vet hur man skall förtära den, samma sak med Ectasy, det är inte drogen som dödar utan folks idioti. Dansar man i 8 timmar utan att dricka är det klart som fan man lider av uttorkning och överhettning.
Missbrukare Människor som inte ens kan inte ens knarka ordentligt.

Jag klagar inte på skribenten. Jag förespråkar inte droger, jag är bara emot alla som bara skyller allt på droger, ta och utbilda er istället för att bli chockade över lögner som massmedia skriver.
Inlägg #6: Postat: 2001-08-06 11:26:00
midihead
Från Redbulls hemsidan: Här står, klar och tydligt hur drycken skall anvädas och att man skall dricka mycket vatten precis som ectasy ... ge fan i att klaga på Red Bull...

Länk: redbull.com
Inlägg #7: Postat: 2001-08-08 00:14:00
björn jalkeby
hear, hear! men glöm inte supen. är det något som är kemiskt framställt så är det tag mig fan den.
Inlägg #8: Postat: 2001-09-09 21:37:00
Snorkfröken
Jag har empiriska bevis på att hjärnan slutar fungera normalt när man regelbundet röker hasch.
Man blir trögtänktare, får svårare att lära sig saker, har svårt att se samband....
Jag rökte regelbundet under ett år och i ca 7-8 månader efter att jag lagt av satt symptomen i.

Jag slutade för att jag märkte hur fördummad jag höll på att bli.
Inte mindre aktiv, inte mindre social - men jag fick svårare att minnas saker och att t ex räkna enklare matte-tal.
mvh Snorkfröke
Inlägg #9: Postat: 2001-12-16 15:57:00
Nate Dogg
-"Smoke weed everyday!"
Laddar...