Kvinnor är också sadister

Inlägg #1: Postat: 2006-05-17 09:21:00
Anna Drangel
Det är lite som i fallet Pernilla Wahlgren och Emilio Ingrosso. Nu beskyller ju han plötsligt henne för barnmisshandel! Han säger sig ha varit orolig för barnen - det var därför han blev så våldsam känns argumenten igen? Han verkar ju för den delen inte speciellt engagerad i sina barn - han var ju t o m ute och söp när hon födde hans barn.
Inlägg #2: Postat: 2006-05-17 09:22:00
Anna Drangel
När det gäller fallet Bobby som jag bara sporadiskt orkat följa är det ju helt klart att de båda är delaktiga för tortyr och misshandel. Vem av dom som än har utfört den.
Inlägg #3: Postat: 2006-05-17 10:23:00
steno
Ja, och det har jag också skrivit, det är ju uppenbart att båda är skyldiga och förmodligen lika mycket
Inlägg #4: Postat: 2006-05-17 10:59:00
Janne B
Skillnaden i Bobby-fallet är väl att mannen redan är dömd för våld och annat. Han är synnerligen verbal och kan ha varit mycket dominerande. Flera tidningar har sagt att kvinnan är "klent utrustad", har ett mycket torftigare språk osv. Hon kanske inte alls orkade med ett handikappat barn, förstod sig ej på honom. Fick inget stöd av mannen, snarare tvärtom...Så tycker jag bilden ser ut. Hon kan ha varit ngn slags sexslavinna där pojken drogs in i spelet. Han hade ju bl.a. könsskador.
Laddar...