Inlägg #1: Postat: 2006-05-11 21:56:00
|
Bookia |
Jag gissar på att serbiern du menar en man från Serbien?
Kan bara upplysa dig att det heter bestämd form serben om det är man, och serbiskan om det är kvinna. Det stack i ögonen.
I övrigt var berättelsen riktigt bra. :D
Kul att se att någon har tagit sig tid och tänkt igenom ordentligt innan man skrev ner nåt. Mer sånt tack! :
|
|
Inlägg #2: Postat: 2006-05-12 12:46:00
|
Inger Olsson |
Bookia: tack för upplysningen och här svar på ditt e-mail till mig på din fråga om det HÄR verkligen har hänt mig. Jag skulle uppskattat att du åtminstone inte var anonym när du ställer en sådan fråga. Det här är inget skönlitterärt verk, ej heller ett journalistiskt reportage utan en självbiografisk story, hämtad direkt ur "huvudet", utan censur eller krav på grammatik.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2006-05-12 12:46:00
|
Inger Olsson |
Bookia: tack för upplysningen och här svar på ditt e-mail till mig på din fråga om det HÄR verkligen har hänt mig. Jag skulle uppskattat att du åtminstone inte var anonym när du ställer en sådan fråga. Det här är inget skönlitterärt verk, ej heller ett journalistiskt reportage utan en självbiografisk story, hämtad direkt ur "huvudet", utan censur eller krav på grammatik.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2006-05-13 09:01:00
|
peter_ |
Inger, vad jag förstår så har det här hänt dig.? Det är modigt och klokt av dig att skriva om det. Det kanske kan bidra till att förövarna åker fast, men framförallt är det nog en stor hjälp för dig att komma vidare och en mycket välskriven och effektiv skildring av hur det är att befinna sig i underläge och i händerna på någon/några som vill dig illa.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2006-05-13 10:55:00
|
Mayito |
a
|
|
Inlägg #6: Postat: 2006-05-13 21:45:00
|
Karle |
Det här är en virrigt berättad historia som inte säger någonting om vad du vill ha sagt?
|
|
Inlägg #7: Postat: 2006-05-16 02:29:00
|
piabrooks |
Jag forstar inte din historia alls. Du beskriver saker som inte har med vad som hande att gora. En valdtakt som denna maste ha varit fruktansvard, men du delger detaljer om Cypern och din installning och manniskor som gor mig valdig illa berord.
|
|