Inlägg #1: Postat: 2006-04-27 22:19:00
|
Anders Klasson |
Såg för övrigt på Rapport på Tv att
imamerna nu börjar kräva
Shaira-lagar - bara för muslimer än
så länge - men det hela pekar ju
tydligt på vart vi är på väg i Sverige.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2006-04-27 22:29:00
|
Calle Z |
|
|
Inlägg #3: Postat: 2006-04-27 22:36:00
|
Calle Z |
Där är länken Klasson. Men du vet hur det kommer att låta? Ifrån de som inte vill se sanningen. Det är bara ett fåtal osv osv.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2006-04-28 00:45:00
|
Calle Z |
Den toleranta religionen islam börjar visa sitt rätta ansikte! Pojkar och flickor skall inte få ha simundervisning tillsammans! Vad säger våra feminister om detta?
|
|
Inlägg #5: Postat: 2006-04-28 00:49:00
|
Calle Z |
Men de som varken vill se, lyssna eller tala? De kommer lydigt att följa svensk medias slagord! Dessa islamister är ett fåtal! Det är en tolerant religion!
|
|
Inlägg #6: Postat: 2006-04-28 10:41:00
|
Jan E |
Du kan lugna ner dig lite Calle Z. Det kommer inte att bli några särskilda lagar för muslimer i Sverige. T o m Jesse O - kors i taket! - har sagt att förslaget är helt oacceptabelt. Jag har också hört Leijonborg säga samma sak.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2006-04-28 11:59:00
|
Leif-Arne |
Förslaget är rätt intressant därför att man utav kommentarerna från övriga muslimska förbund kan se att de tar avstånd. Det visa att så korkade och bajsnödiga förslag inte har någon större uppslutning ens bland muslimer. Ungefär lika dumt att döma muslimer från vad Sveriges muslimska förbund vill som att döma svenskar generellt från SD´s stolleprov.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2006-04-28 12:25:00
|
Jan E |
7/ Jomenvisst. Men problemet med det korkade förslaget från Sveriges muslimska förbund är att det triggar igång vissa – du får gissa själv ;- – nåt alldeles enormt. De upplever att de får väldigt mycket vatten på sin kvarn.
|
|
Inlägg #9: Postat: 2006-04-28 12:32:00
|
Jan E |
Hörde på nyheterna nu att Mahmoud Aldebe, som ordöranden heter, börjar backa och tona ner sitt förslag. Han fick väl inte den respons han hade hoppats på.
|
|
Inlägg #10: Postat: 2006-04-29 13:22:00
|
Anders Klasson |
Jaaa!, det får väl säkert ALLA Blonda
tjejjer och killar som går hem från
krogen i Stockholms City ikväll att känna sig helt
säkra på att inget kommer att hända
dom.....snacka om PK-skygglappar för ögonen, Calle Z har rätt men
jag hoppas att nåt händer som river bort skygglapparna
hos er andra så ni vaknar - ni verkar
gå sovande genom livet verkar det
som.
|
|
Inlägg #11: Postat: 2006-04-29 13:59:00
|
Calle Z |
Jan E. "Triggar igång vissa"? Jag antar att jag är en av dessa som "triggas igång" enligt dig? Tvärtom! Jag tycker att det är utmärkt att de visar sitt rätta ansikte. Jag tycker att de skulle få framföra sina åsikter oftare i svensk media. De gör själva ett bättre jobb än vad dess kritiker någonsin skulle kunna drömma om att få framföra i svensk media. Mahmoud Aldebe skulle gärna fått skriva kolumner i svensk media enligt mig.
|
|
Inlägg #12: Postat: 2006-04-29 14:07:00
|
Calle Z |
Visst är det betryggande när Abd Al Haqq Kielan, ordförande i svenska islamiska förbundet tar avstånd ifrån förslaget? Denna Kielan som anser det tveksamt om kvinnor bör ha ett socialt liv utanför hemmmet.!Att svensk media låter en sådan person som Kielan komma till tals? Det säger liksom det mesta om svensk media! Det borde vara lika lätt för en sk journalist att googla på Kielan som det är för en annan?
|
|
Inlägg #13: Postat: 2006-04-29 14:16:00
|
Calle Z |
De svensk media griper efter halmstrån och gör bort sig något så sanslöst när de låter en person som Kielan uttala sig. Denna karln har en kvinnosyn som är fruktansvärd. Men inte mig emot! Ge dessa toleranta personer mera plats i media.
|
|
Inlägg #14: Postat: 2006-04-29 14:31:00
|
Calle Z |
När det gäller Jens Orback så minns jag ett inslag i rapport där Jens Orback besökte en moské i Stockholm. Moskén var könsegregerad kvinnorna satt på andra våningen och männen på första våningen men om detta hade han inga åsikter? Könsapartheid är tydligen acceptabelt i somliga fall? Hyckleriet får ha vissa gränser kan man tycka? Men icke.
|
|
Inlägg #15: Postat: 2006-04-29 17:12:00
|
Calle Z |
|
|
Inlägg #16: Postat: 2006-04-29 17:18:00
|
Calle Z |
Abd Al haqq kielan talar ut! Visst känns det tryggt att han som ordförande i svenska islamiska förbundet tar avstånd ifrån Aldebes förslag? Kielan är kanske mera tolerant? Att en person som Kielan får komma till tals i dagens svenska media med dessa fasansfulla åsikter? Det säger kanske det mesta?
|
|
Inlägg #17: Postat: 2006-04-29 17:41:00
|
Calle Z |
Vilka hycklare våra sk journalister är! Jag tycker iof att det är utmärkt att idioterna självmant bekänner färg. Men sedan så har de media mage att tiga ihjäl de som är minsta lilla kritiska mot de toleranta islamisterna!
|
|
Inlägg #18: Postat: 2006-04-30 00:49:00
|
Anders Klasson |
Har läst på nåt forum sådär i
förbigående att nån skrivit om
nån undersökning som säger att
cirka 40 procent av Ungdomen kan
eventuellt tänka sig att Rösta
Nationalistiskt. Nu ska man ta alla
opinions-undersökningar med en
stor nypa salt, men det kan
vara ett tecken på att det kan vara
så att massmedia och Svenskfientliga politiker
snart "lekt färdigt" så att säga.
|
|
Inlägg #19: Postat: 2006-05-02 22:34:00
|
Calle Z |
Mahmoud Aldebe borde verkligen få skriva dagliga kolumner i svensk media! Med vänner som Aldebe så behöver islamisterna inga fiender. Aldebes toleranta budskap och åsikter borde få läsas av så många som möjligt!
|
|
Inlägg #20: Postat: 2006-05-02 22:38:00
|
Calle Z |
Sossarna röstfiskar i grumligt vatten. Men allah ska med! Deras svek mot de muslimerna som verkligen har emigrerat pga islamistiskt förtryck? Det sveket är totalt.
|
|