|
Inlägg #1: Postat: 2006-04-03 22:47:00
|
|
Janne B |
f. Det är en seglare som tagit över rorkulten på Jämo. En lätt sjörullad 40-talist med cikoriablå blick och karakteristisk knarrig röst har nu sex års förordnande på sig att gå på kryss i jämställdhetsdebatten. Hans egen segelbåt har hamnplats i Mälaren, men själv kommer han inte att ha många minuter att ligga för ankar.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2006-04-03 22:47:00
|
|
Janne B |
f.— Om en man med lite machoartat arbete som brottmålsadvokat plötsligt börjar ägna sig åt jämställdhetsarbete, kanske det får andra män att inse att det är en väldigt viktig samhällsfråga som alla borde engagera sig i. Det är precis det som är tanken, säger Claes Borgström ./// Detta tycker jag är en bra beskrivning av B.fortfarande.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2006-04-03 22:52:00
|
|
Sunny |
Skulle föredra en av hans systrar.Ändå.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2006-04-04 11:41:00
|
|
kallakatten |
Janne. Du har inte lätt nu när jag drog korken ur flaskan. Jag visste att svensak folket sin vana trogen håller tyst om vad de egentligen tycker medans Ullvskog, Schyman får synas o höras i media. Det värsta är att dom tvingar igenom sin poitik.
Visst sossarnas fd kvinliga ordförande drev igenom denna fråga i riksdan.Hur löser hon sina sexuella behov? Hon är ju ocksp ensamstående.Fram med korten på bordet.Schyman är ju exibisionist så hon visar sig naken i TV när hon föder barn....
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2006-04-07 12:32:00
|
|
Beckisbarnet |
Svar 4:
Du verkar tydligen ha vigt hela ditt liv åt att reta dig på vänsterpolitiker och feminister. Är det verkligen så att Gudrun Schyman & FI mfl är roten till all världens ondska eller kan det vara på något annat sätt? Kanske snart dags för dig att lösa upp din cementerade hjärna..
|
| |