VM i fotboll VM i prostitution och trafficking?

Inlägg #1: Postat: 2006-04-03 18:40:00
GunnarL
f/ Denna Gudrun S är en egendomlig varelse! Skattefuskare, traktamentesfifflare, m.m.....Men fullständigt oberörd - alltid moralens väktare nummer ett! Jag fattar inte hur detta är möjligt, jag fattar inte att de så rappa journalisterna, som utan att blinka tar heder och ära av hederligt folk, kan stötta denna människa och låta henne opåtalat strö sitt skitsnack omkring sig!
Inlägg #2: Postat: 2006-04-03 18:41:00
GunnarL
f/ Claes Borgströms "utspel" kan bara beskrivas med ett ord: Löjligt!
Inlägg #3: Postat: 2006-04-03 18:49:00
Janne B
Om man ser utspelet som en enstaka händelse så kanske det var rätt löjligt, låg fel i tiden osv. Men detta är frågor som Borgström jobbat med länge, det ingår i det uppdrag han har. Vi bör alltså se helheten i hans agerande och att just detta evenemang synes slå alla rekord i slavhandel. Utedassliknande sexhus in masso har jag inte hört om tidigare.
Inlägg #4: Postat: 2006-04-03 18:57:00
GunnarL
3/ Det är väl i så fall en fråga för tyska myndigheter och politiker - inte för Svenska fotbollförbundet!
Inlägg #5: Postat: 2006-04-03 18:59:00
GunnarL
f/ Dessutom skall väl Borgström ägna sig åt sitt uppdrag i Sverige - det är väl därför han är tillsatt! Han kan ju knappast agera ombudsman för hela världen. Jag tror världen i övrigt betackar sig!
Inlägg #6: Postat: 2006-04-03 21:03:00
Sunny
3 Jodå Janne. Man brukar av säkerhetsskäl försöka samla de prostituerade i en tajt miljö. Eros Center i Hamburg är en sådan o de här burarna är detsamma: flickorna ska slippa följa med kunder på gatan o råka illa ut.Man räknar med att stans bordeller inte kommer att räcka långt utan en massa flickor från andra städer o länder kommer att åka till detta o då kan de hamna på gatan: därför barackbodellen.
Inlägg #7: Postat: 2006-04-03 21:03:00
Sunny
Det blir säkert en del svenskor oxå som tänker jobba därnere nu?
Inlägg #8: Postat: 2006-04-03 21:51:00
Sunny
Förresten: Ett kul minne. Detta var länge sedan o jag arbetade som strippa i Hamburg o hade ett ärende till en flicka som jobbade i det då splitternya Eros center. Jag kom till ingången o där stod en skylt: Kvinnor o Hundar förbjudna!
Inlägg #9: Postat: 2006-04-03 21:54:00
Sunny
Jag genade genom Herbertstrasse varje morgon efter jobbet o innan de lärt sig känna igne mig ropade de en del fula saker genom sina fönsterrutor! Men det ordnade sig när de visste vem jag var.
Inlägg #10: Postat: 2006-04-04 00:18:00
Friskytten
Svar 1. Det hela är enkelt. Kvinnan är klassisk psykopat och lever på myten att det bara finns manliga sådana! Psykopaten utmärks ju ofta av sin höga intelligens, sociala manipulativa förmåga och fullständiga brist på samvete. Apropå filmer, se gärna "Ripleys game" för ett underhållande och spännande studium av ett mer extremt fall av personlighetstypen.
Laddar...