Inlägg #1: Postat: 2006-03-30 22:12:00
|
Calle Z |
"När en svensk kvinna befinner sig i en konflikt med en utländskt född man har hon en förmåga att ljuga". Där ser man minsann. Du har väldigt svårt att dölja din bitterhet och din nedlåtande syn på infödda svenska kvinnor i synnerhet.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2006-03-30 22:17:00
|
Sunny |
När man har en konflikt med någon har man förmågan att ljuga. Det gäller män, kvinnor o barn överallt på jorden.Men ifall en invandrare o en infödd svensk har en konflikt kan den infödde ibland klara sig bättre: den nyanlände befinner sig i underläge.Språket,sociala koder, etc. Det gäller förstås både kvinnor o män.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2006-03-30 22:18:00
|
Calle Z |
"Hela målet kommer att gynna den oskyldigt anklagade invandrande mannen i Sverige". På vilket vis då? Varför just den invandrande mannen? Skulle det inte vara bra om alla som verkligen är oskyldiga skulle gynnas? Invandrare eller ej? Du vill hela tiden göra det till en "vi och dom" sak. Det kommer att ta max En vecka efter att domen har fallit i detta mål. Sen så är det glömt.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2006-03-30 22:27:00
|
Calle Z |
"När en utländsk född man befinner sig i en konflikt med en svensk kvinna har han en förmåga att ljuga". Fråga mig inte varför? 40 års erfarenhet säger mig det. Så då måste det vara så? Eller skall man fundera ett steg längre innan man vräker av sig nåt så dumt? I värsta fall så skulle det ha kunnats uppfattats som "rasism" om jag verkligen menade detta. Men det omvända går bra att påstå.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2006-03-30 22:44:00
|
Calle Z |
Butt minns när han deltog i debatt om rasism på tv på 80 talet! Det är enligt Butt två saker som gör svenskar misstänksamma mot invandrare. Deras mörka utseende och deras sätt att gestikulera och hetsa upp sig! Så talar en sann expert inom området rasism!
|
|
Inlägg #6: Postat: 2006-03-30 22:51:00
|
Calle Z |
Nu på 2000 talet så kanske du kan vara med i en tv debatt angående om hur den svenska kvinnan tänker! Du tycks ju vara en expert på det området också?
|
|
Inlägg #7: Postat: 2006-03-30 23:56:00
|
Calle Z |
Nu förstår jag varför Butt skrev en så urbota korkad text här på Sourze om Pernilla Wahlgren! Dessa eviga kulturkrockar! Deras sätt att gestikulera och hetsa upp sig! Det skall bli mig ett sant nöje att få läsa Butts text när domen faller i det fallet. Nu börjar äntligen sanningen komma fram i det fallet också.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2006-03-31 10:00:00
|
Billy Butt |
Calle Z - Jag börjar funder på att inte längre bemöta dina kommentarer därför att du kommer ständigt med frågor som redan är besvarade i texten. Har du svårt för att läsa? Men jag ska ge dig en sist chans nu. SVAR1: Min tes är byggd på en granslkning av över 80st. mål som ägt rum i Sverige under senare år. I varenda fall ljög kvinnan.
|
|
Inlägg #9: Postat: 2006-03-31 10:05:00
|
Billy Butt |
SVAR 3: svaret finns i texten - läs den en gång till. SVAR 4: Siffrorna inom rättsväsendets resningsfall talar helt emot vad du påstår. SVAR 5: Förtjänar inte ett svar. Alla utom du begriper vad jag menar. SVAR &: förtjänar inte ett svar - det är en dum fråga. SVAR 7: Du har en hel del att lära dig om kulturskillnaderna mellan vissa sydlänningar och nordbor.
|
|
Inlägg #10: Postat: 2006-03-31 10:06:00
|
Billy Butt |
Till sist Calle Z: Nästa gång du ställer en fråga vars svar redan finns i artikeltexten kommer jag att ignoera dina kommentarer. Ha det!
|
|