|
Inlägg #1: Postat: 2006-03-29 12:06:00
|
|
Nähädu |
Ja, varför läsa när man kan anta? Här på sourze behöver man kunna läsa för att hitta till begåvningsreserven. Förstår att du inte hittar dit...
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2006-03-29 14:35:00
|
|
X.Yvil |
"Käre Maxim och Hugo: kvinnor vill knulla och smekas precis lika mycket som ni, de är bara så fasansfullt rädda för vad ni ska tycka om dem."
Skitsnack, är det Brad Pitt som kommer så lägger dom upp sig vilken sekund som helst.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2006-03-29 15:24:00
|
|
Nähädu |
Aha....det handlar om att du inte är lika attraktiv som Brad Pitt. Ja, du förstår jag. Du är den försmådde maken vars fru lämnat dig till förmån för någon vackrare och mer duglig som far till sina barn.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2006-03-29 17:55:00
|
|
X.Yvil |
Näe, tyvärr, jag är inte ens gift och inte riktigt i den åldern heller...
: Men nice try, dina nätpsykologikunskaper har iaf imponerat på mig stort.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2006-03-29 17:59:00
|
|
X.Yvil |
Vad jag menade var att sexuella trakasserier i huvudsak handlar om ett sätt att ge kvinnor genom lagstiftning, en makt som inte männen har. Sexuella trakasserier är i själve verket oftast bara en benämning på för kvinnor oattraktiva mäns raggningsförsök.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2006-03-29 18:00:00
|
|
X.Yvil |
Det som är sexuella trakasserier från en man är jättevälkommet från en annan man t.ex. Brad Pitt.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2006-03-29 18:03:00
|
|
X.Yvil |
Och det jag försökte belysa var att det inte handlar om att tjejer inte vågar ha sex för sitt ryktes skull enbart, det är en extremt skev vinkling av verkligheten. Tjejer vill inte ha sex med män utan status.
Så en tjej som är jättesvår för dom flesta, är jätteenkel för Brad Pitt.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2006-03-29 18:05:00
|
|
X.Yvil |
Så det spelar ingen roll hur mycket vi frigör kvinnorna dom kommer ändå inte att frigöra oss. Nuförtiden är världen mycket mer full av rika kvinnor med mycket offentlig direkt makt. Det finns få hemmafruar i väst.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2006-03-29 18:06:00
|
|
X.Yvil |
Men ändå finns det nästan inte en enda hemmaman, för kvinnor vill fortfarande ha män med mycket status. Kvinnor ska ha allt, dom ska var aprinsessor och jämlika, ha framgångsrika män och sen tvinga dom att göra avkall på sin karriär osv...
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2006-03-29 18:07:00
|
|
Leif-Arne |
För att travestera U.L. : -Varför så bitter, saknas flickvän?
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2006-03-29 18:08:00
|
|
X.Yvil |
Dom män som är jättejämlika och heller än gärna skulle vilja stanna hemma med barnen och bli försörjd av sin karriärskvinna, dom står där utan sin karriärskvinna.
Forskning visar också att oavsett om en kvinna tjänar mycket, så väljre hon oftast en man som tjänar mer än henne ändå...
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2006-03-29 18:12:00
|
|
X.Yvil |
Näe, jag har inga problem med att finna tjejer! Sen så tycker jag inte att det andra könets ögon är en absolut värdemätare av en annan människa. Jag tycker t.ex. inte att storpattade bimbos är grymma bara för att det är/har vart ett dominerande ideal.
|
| |
|
Inlägg #13: Postat: 2006-03-29 18:14:00
|
|
X.Yvil |
Dessutom så är jag bisexuell och faktsikt mer intresserad av en kille just nu, men ditt försök att bemöta sakfrågan genom att ifrågasätta min status, det satt där det skulle! Bulls eye! Im impressed!
|
| |
|
Inlägg #14: Postat: 2006-03-29 18:18:00
|
|
X.Yvil |
Om det är nåt som är affektivt laddat hos mig så är det aversionerna mot alla som deltar och upprätthåller offerreligionen som dyrkar den stackars kvinnan som måste beskyddas. Jag äcklas av alla självutnämnda offer som mår dåligt bara för att deras könsroll uppmuntrar det och jag avskyr alla dessa offers beskyddare som trippar i sitt manliga beskyddarego av att upprätthålla det.
|
| |
|
Inlägg #15: Postat: 2006-03-29 18:29:00
|
|
Nähädu |
" inte riktigt i den åldern heller.." Ah... Så du är tonåringen som inte lyckas få hugg på krogen och nu äntligen har hittat något att fokusera din bitterhet på. I din hormoneiella desperation så har du insett att det är lite lättare att ragga på män och därför blivit bs.
|
| |
|
Inlägg #16: Postat: 2006-03-29 18:43:00
|
|
X.Yvil |
Nej, inte rätt nu heller. Jag är inte i mina tonår. Dessutom så spelar det ingen roll om du försöker måla ut mig som nån som inte lyckas med det andra könet, dels stämmer det inte, dels så är det inget _argument_
|
| |
|
Inlägg #17: Postat: 2006-03-29 18:45:00
|
|
X.Yvil |
Dessutom så tror jag inte att man kan välja sin sexuella läggning, men intressant tanke, kan man bota den med förbön också?
|
| |
|
Inlägg #18: Postat: 2006-03-29 18:48:00
|
|
Friskytten |
Svar 14. Du behövs här, det kan jag se! Men denna sajt är också något för dig om du inte varit inne där förut: www.antifeminist.nu
|
| |
|
Inlägg #19: Postat: 2006-03-29 18:49:00
|
|
X.Yvil |
Hehe, jag läste igenom tråden igen... :D Dina nätpsykologiska förmågor är ju brillianta! Du knäcker mig gång på gång, du måste göra ner dig i triumf bakom skrämen?
|
| |
|
Inlägg #20: Postat: 2006-03-29 19:00:00
|
|
Nähädu |
18/ jo antifeminist.nu är ju platsen att hänga på för den seriöse debattören. Letar man efter begåvningsreserven därinne så får man leta....
|
| |