Dela ut skiten bara

Inlägg #1: Postat: 2006-03-27 18:03:00
Leif-Arne
Ha ändå förståels för att det inte alltid är så lätt att vara rasist. Knut som är rasist har det inte lätt eftersom han är färgblind. Detta har fört med sig att han utan att veta om detta har haft färgade flickvänner. Stackarn blev pga. detta svårt trackaserad av sina vänner.
Inlägg #2: Postat: 2006-03-27 18:04:00
Leif-Arne
Svårt missbelåten på förhållandena i Sverige har Knut bestämt sig för att emigrera till ett land som inte tar emot invandrare.
Inlägg #3: Postat: 2006-03-27 20:40:00
Janne B
Just nu minns jag en vacker sång om "Bofinken Knut" framförd av Eva Rydberg till enorma skrattsalvor på 1970-talet. Kanske denne kunnat omskolas till brevduva ;-.
Inlägg #4: Postat: 2006-03-27 22:10:00
Friskytten
Feminister anser ju att kvinnor är underordnade män. OK? Och rasister anser att en viss ras är underordnad en annan. OK? Lika goda kålsupare alltså. Kan någon nu förklara för mig varför det är OK att sveriges största parti sossarna kallar sig feminister, men varför sossarnas propaganda tydligen inte skulle delas ut av arga brevbärare om sossarna var rasister? Jag försöker varken skämta eller ironisera. Vänner: Var ligger skillnaden?!?
Inlägg #5: Postat: 2006-03-27 22:12:00
Friskytten
Svar 2 är lite roligt. Ungefär på samma roligar sätt som när svenska staten har löst problemet med hur kvinnor i princip skulle kunna bygga upp en stat utan män: Man låter lesbiska par inseminera sig. Det återstår dock några små problem eftersom man ännu inte kan garantera att de alltid får döttrar. Men det kommer väl.
Inlägg #6: Postat: 2006-03-27 22:15:00
Friskytten
Jag får nu fler "humoristiska" associationer med anledning av svar 2. En nytt sätt att begå självmord kommer för mig: Du utvandrar till Afghanistan och missionerar aktivt för kristendomen. Sedan är det bara att vänta in dödsdomen och avrättningen. Jag känner att det ger mycket att fundera över Leif-Arnes kloka ord.
Inlägg #7: Postat: 2006-03-27 22:18:00
Anna Veeder
4/Friskytten, det här resonemanget är kanske en aning problematiskt. Feminister anser att kvinnor faktiskt är underordnade män, men de tycker inte att detta är ett idealiskt förhållande och arbetar för ett jämställt samhälle och för att kvinnan ska bli likvärdig mannen angående de mer rabiata som vill ha kvinnostyre och utrota alla män håller jag med dig att de är lika goda kålsupare som rasisterna.
Inlägg #8: Postat: 2006-03-27 22:21:00
Anna Veeder
4/forts. Rasister tycker att vissa raser är underordnade andra, att detta är en utmärkt ide och att det ska förbli så. Har inte träffat många rasister som propagerar för de undertryckta rasernas rätt till jämlikhet. Så jämförelsen haltar något.
Inlägg #9: Postat: 2006-03-27 22:51:00
Leif-Arne
8 De har det inte så lätt dessa enkulturens förespråkare, i åratal har de hoppats på ett genomslag. Men mycket få tar dem på allvar. Annat var det på gamle Herman Lundborgs tid. Möten i uppsala kårhus, "bevara sverige svenskt, se till att man stämplar ett J i passet på dem så de inte kommer hit och tar jobben för svenska studenter"
Inlägg #10: Postat: 2006-03-28 02:03:00
Friskytten
svar 7 och 8 är helt logiskt under förutsättning att feminister verkligen arbetar för jämställdhet. Men så är inte fallet. De arbetar för ökad kvinnlig makt vilket är något helt annat. Svar 9. Jag förmodar att Lundborg är en gammal nazist. Det är alltid lika häpnadsväckande vilka enorma kunskaper om just nazism alla har som är mångkultursromantiker.
Inlägg #11: Postat: 2006-03-29 07:27:00
Don Giovanni
10/ Man må känna sin fiende på det att man kan bekämpa honom. F ö var Lundborg knappast nazist, utan konservativ och rasse i största allmänhet. Så det var väl tråkigt för dig, Friskytten att ditt tappra försök att smutskasta din meningsmotståndare misslyckades så skändligen..?
Inlägg #12: Postat: 2006-03-30 00:41:00
CMO
11/ Nja mest av allt var han kanske en anhängare av mycket handgriplig social ingenjörskonst.
Inlägg #13: Postat: 2006-04-01 00:02:00
Anders Klasson
Friskytten,ibland undrar jag om inte
det vore bäst om alla vi som tvivlar
på mångkulturen lämnade
storstäderna,då skulle ju bara
invandrade mördare och våldtäcktsmänn ha övertygade
mångkulturalister att ösa sitt hat
och våld över.Vem f-n bryr sig om
nån muslim låter sin kniv dansa
i en mångkulturalists kropp ?
Inlägg #14: Postat: 2006-04-01 00:58:00
Friskytten
Svar 11. Jaha? Ska jag fatta det som att du är så pass nyanserad att du anser rasims vara bättre än nazism? Det är ju anmärkningsvärt att man faktiskt kan få fram nyanser från PK-ister i en debatt av det här slaget. Men bara när man provocerar. Annars finns inga nyanser tillgängliga.
Inlägg #15: Postat: 2006-04-01 01:00:00
Friskytten
Men så mycket nyanser att begripa att den som kritiserar nuvarande mångkultursdogmer inte nödvändigtvis är rasist själv, det går förstås ej att klara. Klasson: Du måste lugna ner dig och inte skriva en massa strunt om du någonsin vill ha respekt för denna "nationella" riktning som du uppger dig tillhöra.
Inlägg #16: Postat: 2006-04-01 01:03:00
Friskytten
Personligen bryr jag mig i högsta grad om att inte "infödingar", antingen de är politiska idioter eller inte, blir knivskurna, varken av invandrade brottslingar eller andra. Jag heller har personligen inget emot muslimer. Däremot är jag ytterst skeptiskt till ett stort muslimsk inflytande i Sverige. Man måste hålla i sär saker, och framför allt inte önska livet ur sina meningsmotståndare.
Laddar...