|
Inlägg #1: Postat: 2001-07-30 12:29:00
|
|
Per Poulsen |
Din artikel kunde beskrivas med en enda mening; din rubrik. Resten är bara ett försök att själv framstå som en allvetare vars enda syfte är att lysa klarare än de andra stjärnorna. En intellektuell rappakalja som helt tappar sitt värde...
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2001-07-30 13:11:00
|
|
Kajsa Kallio |
Då jag är oförmögen att se kopplingen mellan beg.bilar/lättklädda damer och Sourze-rubriker/texter så avstår jag från att kommentera beg.bil-handlares ev. brist på frihet. Jag tycker jag att det verkar som om alla de som är för en rubrikcensurering är det av en enda anledning och det är att deras egna texter inte håller ända fram till läsaren.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2001-07-30 13:15:00
|
|
Kajsa Kallio |
forts. Ja, jag tycker att det är synd att många utmärkta texter inte får alla de läsare de förtjänar. Däremot vet jag inte om det beror på att de blir omkörda och trängda av vägen, av texter som lockar läsare enbart pga en snaskig rubrik eller om det finns andra anledningar. Antagligen en kombination och även om det är det första alternativet så tycker jag inte att ett förbud mot vissa ord i rubriken är rätt väg att gå.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2001-07-30 16:17:00
|
|
David Ljungstedt |
Jag forstar inte den har fixeringen med debatter/debattorer/rubriker/ribbor och gemensamma skriftliga aktioner.
Fick du aldrig leka herre pa tappan nar du gicj pa dagis?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2001-08-16 20:33:00
|
|
Per Edman |
Pedicabo ego et vos irrumabo. Catullus. Sex säljer. Alltid.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2001-08-29 22:17:00
|
|
Nihilist |
Instämmer hundrafaldigt.
Själv tycker jag att man på Sourze borde lägga till ett ämnesområde så vi andra slapp se de skitiga rubrikerna.
Ett förslag bjuder jag på genast.
UNDERLIVSAVDELNIG MED TILLHÖRANDE INVEKTIV.
|
| |