|
Inlägg #1: Postat: 2006-03-24 12:49:00
|
|
Leif-Arne |
Det påstås ibland att: -det dunkelt sagda är det dunkelt tänkta. Kan möjligen även gälla det skrivna ordet.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2006-03-24 13:07:00
|
|
Janne B |
Kommer jag att bli lycklig den dag jag förstår vad brat och wannabees betyder. Än så länge har jag det bra i dimman...
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2006-03-25 15:53:00
|
|
Gurkburken |
Här i Lund har vänstern visat sitt sanna ansikte och affischerat hela stan med hot mot bratsen, klottrat UNG RIK DÖD på juridicum. Snacka om främlingsfientlighet. Har väl inte så mycket med din artikel att göra, jag ville bara passa på att vädra mina åsikter.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2006-03-26 07:17:00
|
|
piabrooks |
En valdigt bra text aven om den kanske inte forandrar nagot. Och som du sager, det ar lika tontigt att vara emot "brats" for vem i hela friden bryr sig om folk som VILL se ut som Runar? som att vilja vara med. Det kommer alltid att sitta nagon nyrik kusin i Sthlm eller for all del Lund och vilja "vara med". Men du, professorerna pa Litt. vet i Lund ar precis lika inskrankta och wanne bee, de... Machman och manchesterkavajer, liksom.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2009-07-13 10:41:00
|
|
jonirs86 |
Några år senare så dök det in en kille och fann denna artikeln. Sjåpp, jag anar att du nu förstår att din artikel fick föga respons och att det nu är lika ute att var mot/för som att stå på en neutralsida. Vad vi nu skall göra trendigt är; klä dig som en bratt, bete dig som en bratt, ha extreemt vänstervridna tankar. Tänk dig vad härligt.. Lika för alla, alla skall vara bratts.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2009-07-13 10:42:00
|
|
jonirs86 |
Övrigt. rofl
|
| |