|
Inlägg #1: Postat: 2006-03-08 17:05:00
|
|
Leif-Arne |
Som marknadsförare har man sina favirit ramsor, min är KISS: Keep It Simple Stupid. Om du har ett budskap så gick det förlorat någonstans i texmassorna.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2006-03-08 18:42:00
|
|
Daniel Wijk |
Jag tyckte artikeln var riktigt rolig och underhållande. Tack så mycket för att du skrev den! :-
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2006-03-08 23:34:00
|
|
Redliner |
artikeln är en skam
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2006-03-10 15:41:00
|
|
Mysan |
Män har ju redan slutat helt uppvakta kvinnor i vårt land :Det är ett fenomen ur jämställdhetespolitiken som inte alls är bra.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2006-03-13 08:30:00
|
|
Peter Andersson |
Ett några veckor gammalt exempel: Den "vetenskapliga" rapporten som visade att svenska kvinnor får sämre hjälp av sjukvården när det gäller rehabilitering efter olyckor, man hade mätt och upptäckt att män efter några månader/år i genomsnitt var mycket mer fysiskt aktiva än vad kvinnor var efter samma tid... Dock inte ett ord om hur den genomsnittliga aktivitetsnivån för respektive grupp hade varit FÖRE olyckstillfällena!
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2010-07-25 11:51:00
|
|
JosefBoberg |
"Att denna allmänna order alltid blir verkställd, beror det på att ordern ifråga är så jämställd? Eller beror det på att demokratin på detta område är inställd, kanske helt avställd?" Demokratin är AVSTÄLLD Länk: josefboberg.wordpress.com "vet" jag... - på g a den sedan ca 150 år pågående RÄNTEBLUFFEN Länk: josefboberg.wordpress.com tyvärr tyvärr... :cry:
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2010-07-25 12:19:00
|
|
Jocke S-43 |
Kul, du verkar ha läst min artikel till slut! Räntebluffen ja...Men budskapet i artikeln då? Eller kan du se något samband mellan de båda anser du? Min och din käpphäst?
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2010-07-25 13:44:00
|
|
JosefBoberg |
"Ingen verklig rörelse utan snarare rundgång, förstelnad dogmatik och ideologisk status qou. Med ett folk som stillatigande befinner och finner sig i en uppifrån beordrad, riksomfattande och ständigt upprepad svensk "jämställdhetsmanöver":"
Javisst... - Jocke - för jag inser att den allt överskuggande GRUNDORSAKEN till "...rundgång, förstelnad dogmatik och ideologisk status qou.." ÄR just RÄNTEBLUFFEN Länk: josefboberg.wordpress.com Hur i helvete skall det överhuvudtaget kunna bli någon jävla ordning på någonting - så länge som Wi av vanligt folk väsentligt flera än 90 av medborgarna i världens alla länder - ej alls INSER att EKONOMIN i grunden STYR ALLT ? Wåra globala Pyramid Länk: heising.dk MaktHavares Länk: translate.google.se förfäder INSÅG det för ca 150 år sedan - så Wi av vanligt folk borde ju NU också vara MOGNA för det - eller ?
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2010-07-25 14:53:00
|
|
Jocke S-43 |
8 Boberg. Köp av kvinnligt sex, i princip endast av dem, är ju förbjudet enligt den s.k. "sexköpslagen". Men att politikerna köper kvinnor, dvs deras röster genom fjäsk, är visst helt OK. Tack vare acceptansen från många män dessvärre. Inte från mig som du sett.
Tror du att politik på mer och mer kvinnors villkor kommer förändra, räntor och annat? Åt vilket håll?
Men sedan har du ju också något gemensamt med personen jag svarade här strax innan. Islams samma motvilja mot räntor... Finns det något samband, ideologiskt eller annat?
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2010-07-25 15:26:00
|
|
JosefBoberg |
Sambandet är att skapa förvirring hos oss av vanligt folk väsentligt flera än 90 av medborgarna i världens alla länder - så att Wi ej vet vare sig ut eller in. Det är klassiskt inom ALLA former härskartekniker Länk: 2.bp.blogspot.com Men simma lugnt - för en Ny Sex- och LöneSlaveriArbetsLag är på G Länk: josefboberg.wordpress.com tror jag...
|
| |