|
Inlägg #1: Postat: 2001-07-26 15:32:00
|
|
Ellinor Nordström |
Hej vännen,
Du är så duktig och jag blir alltid så impad att du träffar mitt i prick. Själv klipper jag alltid bara topparna och slipper alla dessa frisyrproblem men jag känner igen känslan av att säga att det fint fast man helst vill gömma sig nånstans...
Kramar från Elli
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2001-07-26 17:39:00
|
|
emma |
Jag litar inte på frisörer, bestämde jag för fem år sen, och sen dess har jag alltid klippt mig själv. Det är roligt, och jag har fått mängder med komplimanger. Ge inte upp, man lär sig, lägg bort nagelsaxen bara.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2001-07-26 20:19:00
|
|
Fanny |
Hahahaha, det här var det roligaste jag läst på länge. Känner väl igen din frustration. Själv har jag ett förflutet som frisör, men sadlade om för 15 år sedan. Detta har fått till följd att jag oftast klipper mig själv - backspegel från Ikea och riktig frisörsax underlättar, men gudarna ska veta att det inte är lätt. Min "hovfrisör" håller på att plugga till psykolog. Gudskelov har han två år kvar på sin utbildning.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2001-07-27 09:45:00
|
|
Sanna |
: hihi va kul. Jag har också JÄTTESVÅRT med frisörer.. jag säger också jämt samma, men det blir inte ens i närheten en enda gång... jag kanske ska ta och beställa en kryssning med Silja Line..? :
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2001-07-27 15:05:00
|
|
Stephen Patrick M |
Fy fasiken vad ointressant. Ni därnere med era små äckliga narcissistiska medelklassproblem.
Gäsp.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2001-08-24 11:16:00
|
|
L |
Vi har samma problem, du och jag, two sisters of a kind. *ler*
Jättebra skrivet, trodde inte att dina texter skulle ligga så långt åt det komiska hållet. En glad överraskning! *ler* Du balanserar på komiken tunna lina och beskriver vardagliga problem I for one tycker att det är bland det bästa som finns att läsa, so what att det är medelklass, förtjänar den historien inte att bli berättad då eller? *fnyser lite åt små människor* med elegans! Bravo. L
|
| |