Marie Fredriksson sviker kollegorna

Inlägg #1: Postat: 2006-03-03 10:18:00
Billy Butt
DET DÄR TOPPAR LISTAN AV ALLA DUMMA KOMMENTARER JAG NÅGONSIN FÅTT TILL MINA ARTIKLAR.... DIN VAR DEN ABSOLUT MEST KORKAD KOMMENTAR... DEN FÖRTJÄNAR INTE ENS EN REPLIK!
Inlägg #2: Postat: 2006-03-03 21:28:00
Calle Z
: Detta är humor! Om piabrooks kommentar inte förtjänade en replik? Varför skrev du då en replik?
Inlägg #3: Postat: 2006-03-03 22:11:00
Calle Z
Låt mig gissa? Det berodde på att du inte är en infödd tråkig svensk som aldrig säger vad man verkligen tycker och tänker? Du kan brusa upp och säga/skriva saker som vi inte skall ta så allvarligt på? Ty det är bara en del av ett arv/ en kultur? Eller hur var det nu du beskrev det i din text angående Pernilla W?
Inlägg #4: Postat: 2006-03-03 23:35:00
Calle Z
Butt. Din bitterhet och ditt hat lyser igenom alla dina artiklar. Tro mig! Solen kretsar inte runt B.Butt! Folk skiter fullständigt i om en föredetting känner sig sviken av slaskmedia! Du var en del av denna förljugna värld! Du klantade dig! Dörren stängdes framför ditt ansikte.
Det gjorde ont? Du är bitter..
Inlägg #5: Postat: 2006-03-04 00:12:00
Calle Z
Du är bitter? Det blev ack så tydligt i ditt svar till piabrooks! Kränkte piabrooks din heder? Hur känns det Butt? När man så gärna vill? Men man får inte komma in! Då börjar man istället att hata! Hat förstör och förtär!
Inlägg #6: Postat: 2006-03-04 00:39:00
Calle Z
Hat förstör och förtär! : En bitter föredetting totalt utan humor! Men missförstå mig rätt? Bristen på humor? Det kan bero på att man har växt upp i en hedersmiljö? I en hedersmiljö så skämtar man aldrig! Sitter man som en man av heder framför sin dator? Och en tjej skriver en negativ kommentar? Jävlar ;
Inlägg #7: Postat: 2006-03-04 15:20:00
Billy Butt
Svar 2: Jag skrev ingen replik till vad plabrooks skrev i sak. Jag bara skrev att hans inlägg var den sämsta jag läst och detta inluderar dina tidigare dumma inlägg Calle Z ! Du vill inte veta vad jag tycker om dina inlägg - du är en sån där figur som döljer dig bakom datorn med ofta dumma kommentarer som har inget annat syfte än att angripa skribenten. Skulle du befinna dig i en riktigt livedebatt skulle du troligen skita på dig! Hälsningar BB
Inlägg #8: Postat: 2006-03-04 15:21:00
Billy Butt
en grej till... om var såsom du påstår "bitter" skulle jag inte ägna mig åt att skriva överhuvudtaget. Use your brains Calle!
Inlägg #9: Postat: 2006-03-04 15:45:00
Billy Butt
Svar 5: Du har helt fel Calle Z! Det känns så här. Jag ånjuter den största respekt av kollegorna inom min yrkesbransch. Bara för att du inte läser om mig i åpressen varannan dag betyder inte att jag är död! Jag kommer in precis var som helst och de enda som blir negativa mot mig är sådana som du som inte har en susning om vad jag egentligen är för person! Det är onekligen lite synd om dig pga din saknande av kunskap om personen Billy Butt!
Inlägg #10: Postat: 2006-03-04 16:30:00
Janne B
Billy Butt/ jag har letat i arkivet och hittat din julbetraktelse från 0312. Mycket givande att läsa. tack så mycket.
Inlägg #11: Postat: 2006-03-06 07:24:00
piabrooks
Min kommentar bestod i kritk av dig, men ocksa av ett personangrepp som provocerade dig. Ville visa hur fattig en debatt blir nar "motstanadren" standigt far hora hur stelbenta de ar, hur mesiga de ar, hur "ankdammigt" de beter sig. Angrip sak, inte person, eller hur?
Inlägg #12: Postat: 2006-03-06 07:29:00
piabrooks
"Jag kommer in precis var som helst" skriver Billy. Kommer in var? Men snalla nan, da AR man ju nagon. Varfor ar det viktigt att "komma in overallt nar de som slapper in en tillhor "ankdammen"? Och varofr kan du inte argumentera utan att kalla folk dumma, fula, ointelligenta etc? Sorgligt. Och om Calle Z saknar kunskap om dig, Bille, varfor innebar det att han inte kan kommentera dina publicerade kommentarer? Nar du sa vitt och brett uttalar dig om allt och alla? Markligt...
Inlägg #13: Postat: 2006-03-06 13:01:00
Billy Butt
CaLLE NU SPELAR DU DUM! I svar 5 ovan skriver du att jag "inte kommer in" - Jag besvarade DIN KOMMENTAR i mitt svar nr 9 ovan genom att säga att jag "kommer visst in". Sluta spela dum. Jag har ingen lust att debattera med folk som kommer med sådana här larviga inlägg. Du är ett tydligt exempel av den svenska avundsjukan. Var avundsjuk på andra. Jag bryr mig inte om dig utan att du skriver sakliga saker om mina debattämnen istället för att angripa mig vilket du ständigt gör.
Inlägg #14: Postat: 2006-03-06 13:03:00
Billy Butt
Förlåt den där sista kommentar från mig var riktat mot plabrooks - inte mot dig Calle - sorry....
Inlägg #15: Postat: 2006-03-06 13:03:00
Billy Butt
Nu blev det lite strul där - men jag tror att ni kan räkna ut vad jag menade....
Inlägg #16: Postat: 2006-03-07 00:19:00
Calle Z
Butt. Jag kan ge dig rätt på en punkt. Jag dummade mig lite! Jag är glad för din skull Butt! Att du får respekt av dina kollegor och att du kommer in precis var du vill. Det känns väl bra? Vad betyder då en dum kommentar på Sourze? När man kommer in precis där man vill?
Inlägg #17: Postat: 2006-03-07 00:26:00
Calle Z
Du har också helt rätt när du skriver att jag inte har en susning om dig som person? Tyck inte synd om mig för det? Du är säkert en bra karl Butt? Det betvivlar jag inte. Men jag kommenterade dina texter. Inte dig som person!
Inlägg #18: Postat: 2006-03-07 00:40:00
Calle Z
Vad du har gjort eller inte gjort? Eller vad du har blivit dömd för eller inte dömd för? Det är totalt ointressant för min del. Use your brains Butt! Jag vet att du vet? Jag tillskriver dig den vetskapen Butt.
Inlägg #19: Postat: 2006-03-07 01:43:00
Calle Z
Jag vet att du vet Butt? Varför jag ibland kommenterar dina texter? Skulle det givetvis stå i Svar 18. Men jag måste få säga en sak! Du låter lite bitter i dina texter här? Hur som helst! Allt gott Butt. Hoppas dina låtar/artister får framgångar och berömmelse. Se bara upp för slaskmedia..
Laddar...