Maria Carlshamre lyftet för F!?

Inlägg #1: Postat: 2006-03-03 08:59:00
Ramona Danlen
Är dessa partier som du räknar upp för demokrati? Nej just det! Alltså är det inte mina lyckönskningar som står på min agenda.
Inlägg #2: Postat: 2006-03-03 15:56:00
stålis
Är Feministiskt Iniativ det? Definiera vad du menar med demokrati! Gudrun Schyman var i flera år ordförande i vänsterpartiet. Om inte vänsterpartiet är för demokrati, som du tycks mena, hur kan man lita på att Gudrun är det?
Inlägg #3: Postat: 2006-03-03 15:57:00
stålis
Sant - NSF och KFLM R med medlemmar som Sven Wollter är inte demokratiska, men Sverigedemokraterna är lika demokratiska som något parti som stöder lagen om hets mot folkgrupp.

Feministiskt Iniativ tidigare frontfigur Tiina Rosenberg har gått till historien för att ha hävdat att kvinnor som ligger med män är könsförrädare. Är det en demokratisk åsikt? Och försök inte prata bort det med att hon lämnat Feministiskt Iniativ. Hon hade starkt stöd i ledningen som du önskar lycka till.
Inlägg #4: Postat: 2006-03-03 15:58:00
stålis
Och Gudrun som du önskar lycka till i anständighetens namn jämför mig och din man och lilla pk-Schlyter med talibaner. Är hon demokratisk? Herre Jesus, skärp dig.
Inlägg #5: Postat: 2006-03-03 16:02:00
stålis
Tror du på fullt allvar att Feministiskt iniativ i regeringsställnin inte skulle diskriminera mot män och starta ett radikal-feministiskt skräckvälde i bästa talibanstil? Utegångsförbud för män kvälls- och nattetid som till exempel ROKS föreslog för tio år sen. Porrförbud. Med mera, med mera. Än en gång: försvara inte en sjuk sak! Gör avbön för en ovanligt korkad artikel!
Inlägg #6: Postat: 2006-03-03 16:21:00
Jan E
stålis, har du börjat fredagstuta redan? Artikeln var inte bra men gör inte en höna av en fjäder.
Inlägg #7: Postat: 2006-03-03 16:50:00
Janne B
4 Jasså stålis. Herre Jesus ska skärpa sig. kanske du också då.
Inlägg #8: Postat: 2006-03-03 23:37:00
stålis
Nix. Helnykter, jobbar. Varför ha fördragsamhet med ren skär idioti?
Varför? Tycker du att Ramonas beröm av helvidriga, fascistoida Fi är värt någon som helst respekt? Tumregel: du kan aldrig avgöra om jag "tutat" eller är spiknykter utifrån hur jag skriver. Jag vägrar stryka dumhet medhårs. Det är allt.
Inlägg #9: Postat: 2006-03-03 23:38:00
stålis
Eller tror du Jesus var full när han i vredesmod drev ut månglarna ur Templet? Skärp dig du, i stället. Tänk. Alltid.
Inlägg #10: Postat: 2006-03-03 23:53:00
Ramona Danlen
Stålis, ta en toy, ja, än så länge anser jag att F! står för demokrati. Att Tina hoppat av är hennes problem. Jag har vidare sagt att F!:s åsikter inte är mina. Vilket du också kommer att förstå när mitt nästa inlägg ser dagens ljus. Mycket kontroversiellt ämneSälja sex.
Men som sagt alla partier som förespråkar demokrati är välkomna att tävla om makten, enligt min mening.
Laddar...