Pilsäter - ett anständigt proffs

Inlägg #1: Postat: 2006-03-01 13:50:00
Janne B
Clam/ Jag såg det också i nyheterna och reagerade precis som du. Inte tror jag att en så omogen person kan dra röster till Fi. Ideologiskt är hon nästan moderat...
Inlägg #2: Postat: 2006-03-01 14:03:00
Clam
Janne B/Vi får se, det finns en massa omogna väljare också... Hur som helst var Carlshamre mycket bättre som skribent än hon är som politiker. Varför vill alla goda champinjoner uppträda som dåliga kantareller?
Inlägg #3: Postat: 2006-03-01 15:23:00
Jan E
Jag fick nypa mig i armen när jag läste DN idag, ty jag kunde inte tro att det var sant. Carlshamre går med i F! tillsammans med skattefifflaren och populisten Schyman och de skriver t.o.m. en artikel ihop! Jag har tidigare uppskattat MC, särskilt när hon var skribent, men i fortsättningen är hon för mig persona non grata.
Inlägg #4: Postat: 2006-03-01 18:52:00
Sunny
Jan E: Du är en hederlig o mycket renhjärtad man som fortfarande kan bli förvånad över någonting våra politiker tar sig till!
Var rädd om din oskuld!!!
Inlägg #5: Postat: 2006-03-01 21:18:00
GunnarL
Jan E, jag delar helt Din uppfattning om Gudrun Schyman - en skattefuskare som sitter och uppbär en hög lön som representant för vänsterpartiet samtidigt som hon arbetar för Fi. Carlshamre är dömd för bokföringsbrott och hon sitter på ett välbetalt jobb som EU-parlamentariker för folkpartiet. Båda idealisterna vägrar flytta på sig. "Kaka söker maka"! Dessa damer är rena pesten!
Inlägg #6: Postat: 2006-03-01 21:30:00
Sunny
Gunnar: Absolut!
Inlägg #7: Postat: 2006-03-01 22:29:00
Janne B
Det finns mycket på nätet om Carlshamre. Bland annat fått stora journalistpriset för Estoniaspaning/film som jag fattat det. Hennes farfar var ev moderat riksdagsman från Borås.
Laddar...