|
Inlägg #1: Postat: 2006-02-22 02:31:00
|
|
Piripiri |
I ett vm, minns inte vilket, mötte tre kronor Ryssland i kvartsfinalen, gjorde en bragdmatch och slog dem. Det var den hårdaste matchen. Sen var det Schweiz i semin och minns faktiskt inte vilket, Finland kanske?, i finalen. Det blev guld.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2006-02-22 02:50:00
|
|
peter_ |
Visst är det trist att se en match i vilken ens lag inte har någon lust att kämpa, och i den mån det var överenskommet att förlora så var det fel, dåligt och ett svek mot fansen blir det guld så blir de säkerligen förlåtna,dock. Men varför lyfter du särskilt fram Peter Forsberg? Och varför kallar du honom girig?
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2006-02-22 09:24:00
|
|
perlindgr |
Vakna! Det är kvartsfinal idag. Om de skulle kört 100 igår hade de varit trötta idag. Det handlar inte om att de helt och hållet la sig, de sparade sig snarare till kvarten eftersom de inte hade ngt att förlora på att göra så. För övrigt spelade de inte sämre igår mot hur de spelat i övriga matcher så jag undrar om de ens vilade sig igår eller om det vara var dåligt spel.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2006-02-22 10:50:00
|
|
Ramona Danlen |
Taktikspel. Varför är det fel? Allt annat är ju taktik, varför då inte sport? Allt i livet handlar till syvendes och sist hur du ska betala dina räkningar och med vad. Då är det bättra att sitta och gråta i Rolls Royce än i en volkvagn.Tycker jag i alla fall.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2006-02-22 13:19:00
|
|
Johannes J |
Hehe... jag tror att det kommer gå lite bättre idag jag :
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2006-02-22 13:53:00
|
|
Luz |
Är det samma "fans" som gnäller nu som även kommer skita i Tre Kronors totala OS om de inte tar guld? Jag håller med, man ska kämpa och spela 100. Men det är väl inte märkligt att de tar till lite "knep" när Svenska folket förväntar sig guld och allt annat är kasst?? Medias och "fansens" fel, inte spelarnas.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2006-02-22 14:27:00
|
|
Mysan |
Exakt! Har alltid funderat på varför svenska idrottsmän och kvinnor ser så tråkiga ut? Inga sexhunkar här inte.Nix det går inte att blanda stjärnor i ett lag som knappt bryr sig.Tacka vet jag konståkning.Där är det sex on the ice som gäller och där kan du inte göra bort dig eller köra på halv fart!
|
| |