Pilsäter - ett anständigt proffs

Inlägg #1: Postat: 2006-02-21 22:09:00
Janne B
Heja Samson. Den pilen träffa precis rätt. Jag tycker också att hon gjort allt rätt utom det stora felet. Men jag har inte lyckats formulera det så bra som du gör.
Inlägg #2: Postat: 2006-02-21 23:16:00
Jan E
Bra sammanfattning. Som du säger lär det bli svårt att angripa henne nu. En hederlig politiker som tar time out medan en lögnare som Lars D desperat klamrar sig fast vid makten. Reagerar bara mot en sak, ”farligt förfriskad” är kanske inte ett adekvat uttryck om man bara har 0,3. För mig är en farligt förfriskad person en som lallar omkring utan att kunna ta vara på sig.
Inlägg #3: Postat: 2006-02-22 03:38:00
Clam
Tack för de vänliga orden, Janne B. Jag har förstått att vi har samma uppfattning. Ursäkta pseudonymen, det är C.S. som talar …
Inlägg #4: Postat: 2006-02-22 22:33:00
Janne B
Aftonbladet har ett helt uppslag i dag om Pilsäter- problematiken.
Länk: aftonbladet.se De har i full skala testat folk...BRA
Inlägg #5: Postat: 2006-02-25 01:13:00
George Debaly
Jag ser inte riktigt vitsen med att skriva en hyllningsartikel ang Pilsäter och hennes "välskötta" rattonykterhet, mem det är väl lite av tidens tecken. En ångerfull syndare är tydligen mycket mer intressant och väcker av någon underlig anledning mer respekt än en skötsam person.
Inlägg #6: Postat: 2006-03-01 13:38:00
Clam
P.S. Idag träder en tidigare partikamrat till Karin Pilsäter fram som en av frontfigurerna i F!. Hon heter Maria Carlshamre och är vilkorligt dömd för bokföringsbrott. Till skillnad mot Pilsäter mötte hon sin förtroendekris med ilska och svårbegripliga förklaringar, och hon klamrade sig envist fast vid sin post. Den så kallade visa-staken-taktiken ledde alltså raka vägen till ett parti för politiska haverister. Pilsäter, däremot, är snart tillbaka
Inlägg #7: Postat: 2006-03-08 02:57:00
Clam
P.S. igen: she´s back …
Laddar...