Bikinis med svenska flaggan tabu

Inlägg #1: Postat: 2006-02-18 10:47:00
stålis
Och? Jag står för att jag gillar a tuttar, b svenska flaggor. Freakshow? Inkluderar du Unto i den? Gillade förresten dina utbrott på Franklin och Tommie Nygren. Nyanserade.
Inlägg #2: Postat: 2006-02-18 17:18:00
Redliner
jag har aldrig diskuterat med någon tommie nygren. och jag har inte fått några "utbrott" på franklin heller. du vet inte vad du snackar om och jag behöver inte svara på ett skit av vad du har att säga. det är inte jag som är onyanserad, det är du som ljuger på tuttarna suger.
Inlägg #3: Postat: 2006-02-18 17:29:00
stålis
Öm tå tydligen. Men observera att Redliner kallar svenskar megalomaniska på tråden nedan. Om det nu är så, Redliner, varför emigrerar du inte?
Länk: sourze.se
Inlägg #4: Postat: 2006-02-18 17:34:00
stålis
Sen den uppenbara "sanningen" à la självömkande Redliner: "jag har inte fått några utbrott på franklin heller." Han kanske har förträngt? Eller så kan ju precis varje ord diskuteras. "Vad exakt menar du menar du med utbrott?" En persons "utbrott" är den andres "vänliga tillrop"?
Inlägg #5: Postat: 2006-02-18 17:36:00
stålis
Inlägg #6: Postat: 2006-02-18 18:43:00
Redliner
hahaha. fan vad stolt jag blev över mig själv. tack...
Inlägg #7: Postat: 2006-02-18 18:52:00
Redliner
om jag inte var mig själv skulle jag tycka om att läsa mina egna kommentarer. du, stålis, har gjort ett fint jobb som grävt fram kommentarer jag skrev för nästan exakt ett år sedan. jag var i högform då, måste ha kommit av mig lite och blivit vekare på senare tid. men minnet av just den debatten gör mig trött. ni högerpopulister var många fler och mycket skränigare på den tiden. jag var nästan ensam antirasist och ni kunde inte tåla en uppstickare. så ni hackade på min person.
Inlägg #8: Postat: 2006-02-19 18:02:00
stålis
Kalla mig gärna högerpopulist, men inte nazist, för det är jag ta mig fan inte. På köp-dvd förresten, gamla fantastiska "Slaget om England".
Sätter verkligen tankarna i rörelse på en gammal europé. Vad dog de för alla de där engelska jaktpiloterna, ofta inte mer än några 20, som aldrig fick gifta sig och få barn? För Blairs uppfuckade Cool Britannia?
Laddar...