|
Inlägg #1: Postat: 2006-02-08 22:53:00
|
|
Janne B |
Ja det känns som en befrielse,en rening att komma in i Sunnys hundvärld, en värld som aldrig varit min.En värld där ingen ondska finns men hur mycket sorg och smärta som helst. Balanserad av omsorg och kärlek./ Den förste som satte betyg här i kväll satte en etta, han måste helt ha saknat förmåga till inlevelse i denna berättelse.Tänk att läsa detta av den stora berättaren Sunny, men inte förstå.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2006-02-09 17:12:00
|
|
bloggeri |
Lysande Sunny! Även om muhammedbilderna intresserar mig läser jag gärna dina fantastiska kåserier. En femma från mig! Skriv snart igen.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2006-02-09 18:13:00
|
|
Sunny |
Tusen tack Gunnar , Janne o Bloggeri. Jag skrev ju den här före Blåljus då allt blev ställt på huvudet hemma men den lille mår bra nu liksom Gubben O han ligger i min säng varenda natt!!!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2006-02-09 18:14:00
|
|
Sunny |
Bellman alltså. I Den käres säng får jag inte sova mera därför att jag snarkar!! Det bryr Bellman sig inte om.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2006-02-09 18:25:00
|
|
Sunny |
O Exet 2 klagar på att jag sover på tvären!! Men saningen är att han har en liten avgudad dam i sängen sedan många år: en katta!
Bellman är väldigt förälskad i henne men det är inte besvarat. Så jag ser ut att få gifta om mig en gång till eller fortsätta att nöja mig med att sova med Bellman o det lutar defenetivt åt det senare.
|
| |