Forskarna har lyckats!

Inlägg #1: Postat: 2006-02-12 20:12:00
Janne B
Hög tid att starta ett stavbolag och bygga en stavfabrik för att stava sig in i framtiden. Jag har redan börjat!
Inlägg #2: Postat: 2006-02-12 20:14:00
Ramona Danlen
Jag också Janne, jag också!
Inlägg #3: Postat: 2006-02-12 21:55:00
MLJohansson
Menar du att oljeproduktionen borde fortsätta ostört för att rädda arbetstillfällen och statsbudgetar? Att miljöförstöringen och krigföringen är värt det så länge folk har jobb och shejker kan bo i palats? Man får ju hoppas att jag misstolkade din slutkläm...
Inlägg #4: Postat: 2006-02-13 05:30:00
stålis
Om något är för bra för att vara sant, så är det i allmänhet inte heller. Var är källhänvisningen? Googlat på "Hans Schame"och "Lyerwalley". Inga träffar.
Inlägg #5: Postat: 2006-02-13 13:32:00
Janne B
Denna historia är ju så pepprad med konstigheter så man måste ju reagera. Skulle Sourze som första media i världen ha fått denna största nyhet på 50 år?? Via inte helt världsberömda Ramona. Vår redaktör måste ha garvat så att redaktionshunden sprang och gömde sig.
Inlägg #6: Postat: 2006-02-13 13:38:00
Janne B
"Äntligen är vi befriade" utan att vi ens visste om det. Nog var det en varningsflagga. Sedan minst en varningsflagga per stycke.Ska man ljuga så ska man ljuga rejält. Det gjorde Ramona.
Inlägg #7: Postat: 2006-02-13 16:33:00
Chris.X
Det har uppfunnits alternativ efter alternativ men ingenting har slatit ut oljan. Varför? Jo, för att olje-bolagen och OPEC-länderna vill självklart inte att oljan ska bli mindre eftertraktad. Så länge som dessa människor inte bryr sig om miljön utan endast tänker på pengar kommer vi fortfarande vara beroende av oljan.
Inlägg #8: Postat: 2006-02-13 18:49:00
Unto S
Ramona, vad innebär denna utopiska framtidsdröm som du har? Först och främst blir västvärlden oberoende av Mellanöstern och intresset för dessa ökenländer försvinner. Nu är det ju så att Israel också ligger där. Finns det inte en fara att det kan bli en ny ”Holocaust” och lika stor som förra gången 6 milj judar finns där snart när inte Israel behövs längre som utpost för västländerna. Antisemitismen kan också få stort utrymme i antisemitismens vagga dvs. i Europa.
Inlägg #9: Postat: 2006-02-13 20:21:00
Janne B
Ramona får rätt på SVT i morgon bitti:
07:45 År 2020 är Sverige inte längre beroende av olja - detta enligt regeringen. Hur ska det skall gå till? Samhällsbyggnadsminister MONA SAHLIN s debatterar med MAUD OLOFSSON c, partiledare.
Laddar...