Sverige är under attack

Inlägg #1: Postat: 2006-02-05 13:35:00
Beckisbarnet
Han var kanske bakfull, men nog får man förstå att man blir förbannad eller överreagerar, blir inte du det Undo S..förbannad alltså? Eller tycker du att det är skönt med muslimer som bränner ambassader?
Inlägg #2: Postat: 2006-02-05 14:02:00
Unto S
Arg och arg! Visst blev jag arg när mina ungar lekte med tändstickor. Men riktigt förbannat arg blev jag när ”världens största demokrati” anföll men bombplan, missiler, 160 000 tungt beväpnade soldater inkl. danska soldater ett muslimskt land och mördade tusentals människor, kvinnor och barn. Danska soldater var med, soldater från ett nordiskt land. Det var svårt att smälta. Du ser skillnaden på arg och arg?
Inlägg #3: Postat: 2006-02-05 16:01:00
Beckisbarnet
Jag kan inte se sambandet.
Inlägg #4: Postat: 2006-02-05 21:05:00
David_Romell
Om man, för en gångs skull bland dessa kommentarer, skall falla tillbaka på själva poängen med artikeln så ligger den i att skapa en debatt. Handfallenheten i Sverige för tillfället är sanslös. Vart är debatten!? Vår ambassad bränns ner! Är inte vår stat, och bevarandet av vår demokrati, viktigare än att vi skall stå och titta på? "Klagomål hos deras diplomat" är bara att blidka Syriens intressen. Vem försvarar våra?
Laddar...