Inlägg #1: Postat: 2006-02-05 12:14:00
|
Janne B |
Beckis/ Du har skrivit flera bra saker i dag. Jag ställer inte upp på varje ordvändning men du tänker så det knakar...;-
|
|
Inlägg #2: Postat: 2006-02-05 13:26:00
|
G.J.C |
Tror ni det beror på religionen eller det politiska klimatet i de länder där islam utövas?
|
|
Inlägg #3: Postat: 2006-02-05 13:50:00
|
Beckisbarnet |
Det är ju SÅ BRA i de islamska demokratierna. Rättsäkerhet, pressfrihet, ALLT... verkligen något att eftersträva. Kvinnan hålls som en hund, det är bara kopplet som fattas... verkligen bra måste jag säga. G.J.C-- det beror på religionen såklart..vad trodde du?
|
|
Inlägg #4: Postat: 2006-02-05 13:50:00
|
Beckisbarnet |
Det är ju SÅ BRA i de islamska demokratierna. Rättsäkerhet, pressfrihet, ALLT... verkligen något att eftersträva. Kvinnan hålls som en hund, det är bara kopplet som fattas... verkligen bra måste jag säga. G.J.C-- det beror på religionen såklart..vad trodde du?
|
|
Inlägg #5: Postat: 2006-02-05 13:58:00
|
bloggeri |
Syrien är ju för katten ingen islamistisk stat. Var får ni det från? Syrien är en sekulär diktatur med baathpartiet vid makten. Samma parti som Saddam Hussein tillhör. Libanon är också en sekulär stat. Det har inte varit demonstrationer hittills i några islamstyrda länder. Håll er till fakta och sprid ingen islamofbi här.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2006-02-05 16:05:00
|
Beckisbarnet |
Vem har pratat om Syrien... jag pratar om muslimska länder och deras system. Är det demokrati och rättvisa undrar jag..!
|
|